GASZTRO

Mámorító sütemények gurulós gyümölcsökkel

Lehet, hogy a formájuk, de az is előfordulhat, hogy az ízük miatt, egyre megy: a gurulós gyümölcsökben van valami mennyei. A vitamintartalmukról már nem is beszélve. Íme a legjobb desszertek áfonyából, málnából és ribizliből!


Áfonya

Az áfonyában kevés a kalória és kevés a cukor. Fogyókúrázóknak és cukorbetegeknek nagyon ajánlott a fogyasztása. Nagy mennyiségben tartalmaz C-vitamint és antociánt, amely nagyon jó hatással van az érrendszerre. Mindkét összetevő erősíti a szív és érrendszert, és megelőzi a visszértágulatokat.

 


Feketeáfonyás
borzastészta »

 


Feketeáfonyás joghurtos fagylalt »

 


Áfonyás-makadámdiós sütemény »

 


Vörösboros áfonyazselé »

 

 


 

Málna

A málna kevés kalóriát tartalmaz. Kiváló ásványianyag-forrás: megtalálható benne a kalcium, a magnézium és a vas. 100g gyümölcsben 25mg C-vitamin van, így a C-vitaminban gazdag gyümölcsök közé tartozik. Fogyasztása segít megelőzni a vérszegénységet és a gyulladásokat. Magas rosttartalma miatt nagy szerepet játszik a bélrendszer megfelelő működésében.


Málnafagylalt pisztáciakrémmel »

 


Málnás meglepetés »

 


Csokoládés-málnás kocka »

 


Málnás túrótorta sütés nélkül »

 


Málnás kekszes finomság »

 


Diós-málnás kifli »

 


Jéghideg málnás
-csokis pite »

 


Málnakrémmel
töltött rolád »

 

 


Ribizli

Négyszer annyi C-vitamint tartalmaz, mint a narancs, és nagy mennyiségű A-provitamin is van benne. Így fontos szerepe lehet a szív- és érrendszer védelmében és a daganatos betegségek megelőzésében. Gazdag pektinben és káliumban. Vízhajtó és tisztító hatású. Savas íze étvágygerjesztőként hat.


Ribizlis tojáshab »

 


Ribizliparfé »

 


Őszibarack ribizlizselében »

 


Ribizlilekváros papsapka »

 




SZEMÉLYRE SZABOTT HOROSZKÓP

Adja meg születési időpontját!

VAGY

KÉREM AZ ELEMZÉST

HÍRLEVÉL