SZÓRAKOZÁS

A nők már gyorsabban iratkoznak fel mobil sportfogadási alkalmazásokra, mint a férfiak

Egyre több fiatal, köztük egyre több nő kezd el online szerencsejátékkal foglalkozni akár hobbiként, akár jövedelem-kiegészítésként. Így tett a Manhattenben élő 28 éves Kara Endahl is, aki egy technológiai vállalat munkatársaként rögtön azután telepített egy sportfogadási alkalmazást a telefonjára, hogy New York elöljárói bejelentették: elindult az állam legális mobilfogadási piaca.

Mint az a Forbes magazin amerikai kiadásából kiderült, Endahl mindig is szerette a sportokat, de azokat inkább csak szemlélte. Idővel azonban azt gondolta, hogy ha már úgyis sok időt tölt a meccsek nézésével, akár be is fektethetne némi pénzt. A Texasi Egyetem egykori tanulója az online sportfogadás területén elsősorban az egyetemi futballra fogadott. Az idei College Football National Championship mérkőzései alatt pedig már a barátnőit is sikerült rávennie, hogy óvatos tétekkel, de tegyék meg fogadásaikat, aminek köszönhetően minden új személy után 50 dollárt kapott egy sportfogadással foglalkozó alkalmazás révén. Hamarosan már 300 dollárt halmozott fel, így nem is csoda, hogy Endahl és barátai rendszeresen játszanak, és erre buzdítják ismerőseiket is.


Csak tavaly több mint 4,6 millió nő töltött le valamilyen sportfogadási alkalmazást az Egyesült Államokban


Az Endahlhoz hasonló nők megjelenése az online sportfogadási piacon egy egyre gyorsabban növekvő trend részét képezi. A Global Wireless Solutions jelentése szerint 2021-ben több mint 4,6 millió nő töltött le valamilyen sportfogadási alkalmazást a telefonjára az Egyesült Államokban, ami a 2020-as évhez képest 115%-os növekedést jelent. Persze az igazsághoz hozzátartozik, hogy ezen alkalmazásokban a férfiak aránya még mindig sokkal magasabb, 250%-kal haladja meg a nőkét, ugyanakkor a női ügyfelek növekedési üteme közel kétszerese a férfiakénak (63%). Talán a nők spirituálisabb beállítottságúak, talán jobban elhiszik, hogy bármikor visszatérhet a jó szerencse az életükbe.


2019-ben az American Gaming Association megállapította, hogy az alapvető sportfogadási ügyfelek 31%-a nő, míg egy másik tanulmány szerint a sportrajongók 47%-át már a nők teszik ki. Pénzügyi és befektetési szakemberek szerint azok a nők, akik valamilyen sportág elkötelezett hívei, több mint kétszer nagyobb valószínűséggel fogadnak sportra, mint a sporttal kevésbé jó kapcsolatot ápoló társaik, ami egyúttal azt is jelenti, hogy van egy készséges vásárlói bázis olyan nőkből, akik valószínűleg jövőbeli sport szerencsejátékosokká válnak. Az amerikai szerencsejáték-cég, a FanDuel vezérigazgatója, Amy Howe a Yahoo Finance-nek adott interjújában egyenesen úgy fogalmazott, hogy „hatalmas lehetőséget” látnak a női fogadókban, és a cég aktívan próbálja megszólítani a nőket.
 

.

Az üzemeltetők mindig új piaci szereplőket keresnek


Brendan Bussmann, a játékokkal és vendéglátással foglalkozó tanácsadó cég, a B Global ügyvezető partnere szerint senkinek sem kell meglepődnie azon, hogy folyamatosan nő a sportra fogadó hölgyek száma. „Az üzemeltetők mindig új piaci szereplőket keresnek – mondja Bussmann a Forbes magazinnak. Hozzátéve, hogy a nők elsősorban focit és kosárlabdát néznek, valamint, hogy a sportfogadások – bevezetőben említett – legalizálása hozzájárult ahhoz, hogy ezt a szórakozási formát rájuk is kiterjeszthessék.
 

Szólj hozzá Te is!
SZEMÉLYRE SZABOTT HOROSZKÓP

Adja meg születési időpontját!

VAGY

KÉREM AZ ELEMZÉST

HÍRLEVÉL