Hogyan kerül össze egy kávémárka és egy szintipop zenekar egy fesztivál kellős közepén? Erre csak a The Kolin és a legnagyobb hazai kávémárka tudja a választ, hiszen a nyár folyamán közösen vágták nagy fába a fejszéjüket: elhatározták, hogy közösségi videoklipet forgatnak az EFOTT-on Miskolcon, amelyben így több mint 1000 ember szerepel. Februárban tért vissza hosszú idő után a 2007-ben alakult The Kolin zenekar, akik valami nagy durranást szerettek volna visszatérő számukhoz, a U&I-hoz. „Sokat gondolkoztunk, hogy hogyan lehetne valami nagyon friss és új dolgot hozni a U&I-hoz készülő videoklipben. Aztán eldöntöttük, hogy egy igazi közösségi videót készítünk, amiben jókedvű hús-vér emberekkel szerepelhetünk együtt, de még mindig ott volt a kérdés, hogy mindezt hogyan oldjuk meg, hiszen egy átlagos forgatáson lehetetlen, hogy ezer embert szerepeltessünk egy videóban. Így jött képbe a NESCAFÉ, akik ugyanilyen laza, bulis arcokat akartak elérni a nyári fesztiválok alatt, mint mi, tényleg szerencsésen egymásra találtunk” – mondta el a kezdetekről Márk, a zenekar tagja.
Linczényi Márk azt is elmondta, hogy a klip zenéjét egy mély barátság ihlette, amely középpontjában a baráti elfogadás áll. Hiszen szerinte mindig fontos, hogy az ember életében legyen egy biztos pont, állandóság és megértés. Ezt pedig egy igazán jó barát biztosíthatja, aki mindig megért minket.
Így a márka és a zenekar, amely 2009-ben Berlinben képviselte hazánkat a MTV European Music Awards versenyen, egy olyan klipet álmodott meg, amely illik az elfogadás tematikájához és amelyben őszinte, valódi arcok tűnnek fel, amire az EFOTT tökéletes helyszínnek bizonyult. A The Kolin ötödik videoklipjén összesen 300 órát dolgoztak, ebből 14 óra volt csak a videó egyes mozdulatainak felvétele, majd az EFOTT helyszínen napi 10 órán keresztül fotózták a klipszereplőket, ehhez jött hozzá a vágás és a különleges technika, amely során a szereplők fotóit összefűzték a szakemberek. A technológia, amellyel a videó készült attól különleges, hogy először felvették a háromtagú zenekarral a teljes zene táncmozdulatait, majd az EFOTT vállalkozó kedvű fesztiválozói leutánozták ezeket a mozdulatokat. A róluk készült képeket egymásba fűzték, amelyből egy folyamatos mozgást kaptunk. Így jött létre a végeredmény, amelyben több mint ezren szerepelnek.
A videoklip megtekinthető:Itt>>>>>
OLVASS TOVÁBB!
Miért vonzó a kockázatvállalás a játékban a férfiak számára
Egy nagy futballtorna idején a budapesti bárok megtelnek. A férfiak összegyűlnek és lankadatlan érdeklődéssel nézik a meccseket....
SZÓRAKOZÁSLélekemelő élmények: koncertek, amik valóban feltöltenek
Mindannyiunk életében vannak olyan pillanatok, amikor úgy érezzük, hogy nem bírjuk tovább....
SZÓRAKOZÁSHogyan befolyásolja a lead generálás a webáruházak sikerét?
Gondolkodtál már azon, mi lehet a titka a sikeres webáruházaknak? Bizonyára találkoztál már olyan hirdetésekkel, amelyek hangsúlyozzák...
Fibonacci-stratégia, Martingale-módszer, D’Alembert-rendszer - Hallottál már róluk?
És a James Bond-stratégiáról?...
SZÓRAKOZÁSÉrkezik a Temu konkurens Amerikában, itt az Amazon Haul
Minden 20 dollár alatt lesz....
SZÓRAKOZÁSNilu27: Az új csillag a hiperautók világában
Egy új játékos lépett a hiperautók exkluzív piacára, és lenyűgöző debütálásával minden szem rá szegeződik. A Nilu27 nem csupán ...
Adja meg születési időpontját!
VAGY
ÁLLATI CUKISÁGOK