KÖZÉRZET

Minden, amit tudnod kell a probiotikumokról – Nemcsak antibiotikum kúra után van szükség rá!

Manapság rengeteget hallani a probiotikumokról, legtöbbünk mégis csak akkor gondol a szedésére, ha antibiotikum kezelés után szeretné visszaállítani a bélflóráját. És ez még a legjobb eset, ugyanis nagyon sokan egyáltalán nem is tudnak róla semmit. Valójában nagyon sok betegséget megelőzhetnek vagy meggyógyíthatnak, ezért itt az ideje, hogy bővítsd a tudásodat a témában.

A probiotikumok jó hatással vannak nem csak a belekre, hanem az egész emésztőrendszerre, a bőrre, a szaporodó szervrendszerre, az immunrendszerre, a szívre és a mentális egészségre is. Nem állítjuk, hogy csodaszer lenne, de egy próbát mindenképpen megér. 

Természetes probiotikumok

A probiotikumok megtalálhatóak az erjesztett ételekben, mint például a kefir, joghurt, író, savanyú káposzta és uborka. A miso, kimchi és kombucha is remek forrásai, ahogy a tempeh és a natto. A sajtok néhány fajtája is ide sorolható, mint a cottage cheese, a gouda és a mozzarella.
 

Szólj hozzá Te is !
SZEMÉLYRE SZABOTT HOROSZKÓP

Adja meg születési időpontját!

VAGY

KÉREM AZ ELEMZÉST

HÍRLEVÉL