Napi 10 000 lépés – egy rendkívül sikeres marketingkampány eredménye
Akár egészséges életmódot követsz, akár nem, valószínűleg hallottál már arról, hogy napi 10 000 lépés megtétele javasolt annak érdekében, hogy egészségesek maradhassunk. De honnan ez a pontos szám?
Úgy tűnik, egy japán lépésszámlálóra vezethető vissza ez az adat. Az 1965-ben forgalmazott termék a Manpo-kei nevet kapta, aminek a szó szerinti jelentése: „10 000 lépés méter”. Az egész világon elterjedt, idővel pedig mindenki napi lépéscéljává vált.
OLVASS TOVÁBB!
Új trend a vitaminfúzió
Megérkezett az intravénás egészségfokozó....
KÖZÉRZETMi az a szendvicspozíció?
Aki középvezetői pozícióban van, annak egyszerre több érdekeltséget is figyelembe kell vennie....
KÖZÉRZETPszichológus
Minden, amit pszichológus témában tudni érdemes....
Vigyázat! A testbeszéded megakadályozhatja, hogy jó benyomást kelts
A munkahelyi viselkedésünk tudat alatt sokat elárul rólunk másoknak. Íme, néhány jó tanács a szakértőktől!...
KÖZÉRZETNő a tét! - avagy újraélesztés mindenkinek
A Mentőalapítvány új kampányfilmjében főszerepben a nők újraélesztése....
KÖZÉRZETA pilates gépek világának felfedezése
Bővítsd a gyakorlatok körét az eszközalapú edzésekkel!...
Adja meg születési időpontját!
VAGY
EZT EL KELL OLVASNOD
ÁLLATI CUKISÁGOK