KÖZÉRZET

9 jele, hogy fehérjehiányod van - Érdemes odafigyelni rá!

A legtöbb ember valamilyen szinten fehérjehiányos. Mivel a fehérjére szükség van szinte minden testi funkcióhoz, a tünetek azonnal jelentkezni fognak, ha hiány lép fel ebből a létfontosságú biomolekulából. Ezért megmutatjuk a fehérjehiány 9 tünetét, és azt is megtudod, hogyan tudod megnövelni a fehérjeszintedet.

A fehérje amino savak hosszú láncait alkotja, melyek létfontosságú elemei a test fejlődésének, növekedésének és karbantartásának. Az aminosavak megtalálhatók számos ételben, ilyen pl. a tojás, a tejtermékek, a hal és a hús. Bizonyos növények, magvak és diófélék szintén jó fehérjeforrások. Izmaink, szerveink és szöveteink fehérjék csoportosulásából áll. Funkcionalitás szempontjából a fehérje szinte mindenben fontos szerepet tölt be. Segít begyógyítani a sebeket, kontrollálja a vércukorszintet, és neutralizálja a baktériumokat. Ajánlatos, hogy fehérjéből mindenki a testsúlyához mérten a megfelelő mennyiséget fogyassza. Például egy 55 kg körüli nőnek ajánlott 60 gramm fehérjét fogyasztania naponta. De lássuk, mik a jelei a lehetséges fehérjehiánynak:

{KEPGALERIA}

8. Alvásproblémák

Számos különböző oka lehet annak, ha rosszul alszol, azonban van egy, amelyről gyakran megfeledkezünk: a nem megfelelő fehérjeszint. Az alacsony fehérjeszint alvásra gyakorolt hatása szisztematikus és általában két folyamat eredményeként következik be. Az egyik, hogy a szénhidrát átveszi a fehérje helyét, és ezzel csökkenti az inzulin mennyiségét, ami a vércukorszint egyensúlyáért felel. A másik, hogy a fehérjehiány növeli a kortizol (stressz hormon) szintjét a szervezetben. Egyik helyzet sem ideális ahhoz, ha jól akarsz aludni éjszaka.

Szólj hozzá Te is !
SZEMÉLYRE SZABOTT HOROSZKÓP

Adja meg születési időpontját!

VAGY

KÉREM AZ ELEMZÉST

HÍRLEVÉL