KÖZÉRZET

9 jele, hogy fehérjehiányod van - Érdemes odafigyelni rá!

A legtöbb ember valamilyen szinten fehérjehiányos. Mivel a fehérjére szükség van szinte minden testi funkcióhoz, a tünetek azonnal jelentkezni fognak, ha hiány lép fel ebből a létfontosságú biomolekulából. Ezért megmutatjuk a fehérjehiány 9 tünetét, és azt is megtudod, hogyan tudod megnövelni a fehérjeszintedet.

A fehérje amino savak hosszú láncait alkotja, melyek létfontosságú elemei a test fejlődésének, növekedésének és karbantartásának. Az aminosavak megtalálhatók számos ételben, ilyen pl. a tojás, a tejtermékek, a hal és a hús. Bizonyos növények, magvak és diófélék szintén jó fehérjeforrások. Izmaink, szerveink és szöveteink fehérjék csoportosulásából áll. Funkcionalitás szempontjából a fehérje szinte mindenben fontos szerepet tölt be. Segít begyógyítani a sebeket, kontrollálja a vércukorszintet, és neutralizálja a baktériumokat. Ajánlatos, hogy fehérjéből mindenki a testsúlyához mérten a megfelelő mennyiséget fogyassza. Például egy 55 kg körüli nőnek ajánlott 60 gramm fehérjét fogyasztania naponta. De lássuk, mik a jelei a lehetséges fehérjehiánynak:

{KEPGALERIA}

2. Gyakori sérülések

A fehérje a kalcium felszívódás előfutára, a kálium pedig a csontjaink erősítéséért felel. Nem meglepő tehát, hogy a nem megfelelő fehérjebevitel a csontok és az izmaink sérüléséhez vezethet. Nagyobb valószínűséggel fog bekövetkezni csonttörés, csontgyengeség és akár csontritkulás is.

Szólj hozzá Te is !
SZEMÉLYRE SZABOTT HOROSZKÓP

Adja meg születési időpontját!

VAGY

KÉREM AZ ELEMZÉST

HÍRLEVÉL