KÖZÉRZET

7 tudatos szokás, melyekkel elérheted, hogy az elméd megpihenjen

Az éberség egy pszichológiai folyamat, melyben figyelmünket a jelen pillanatra fordítjuk. Ez meditáció és más gyakorlatok alapján kifejleszthető. Vizsgálatok bizonyítják, hogy csökkenti a szorongást, a depressziót, a fájdalmat, a stresszt és javítja az életminőséget. Különösen hasznos lehet azok számára, akik hajlamosak sokat aggodalmaskodni, ugyanis az elmét a testre irányítja, segít elcsendesedni.

Összpontosíts az étkezésre

Az éberség esetében teljes figyelmet kell szentelni az étkezés és az ivás élményének. Ezek lehetnek szagok, ízek, textúrák, színek, hőmérséklet vagy az étel hangja. Próbálj teljes figyelmet szentelni a rágás folyamatának, egyél lassabban, mint szoktál. Gyakorlással rájöhetsz, hogy mely ételek táplálják és tartják fenn a testedet és melyek, azok az ételek, melyeket a tested el akar kerülni.

Szólj hozzá Te is !

OLVASS TOVÁBB!

SZEMÉLYRE SZABOTT HOROSZKÓP

Adja meg születési időpontját!

VAGY

KÉREM AZ ELEMZÉST

HÍRLEVÉL