KÖZÉRZET

7 tudatos szokás, melyekkel elérheted, hogy az elméd megpihenjen

Az éberség egy pszichológiai folyamat, melyben figyelmünket a jelen pillanatra fordítjuk. Ez meditáció és más gyakorlatok alapján kifejleszthető. Vizsgálatok bizonyítják, hogy csökkenti a szorongást, a depressziót, a fájdalmat, a stresszt és javítja az életminőséget. Különösen hasznos lehet azok számára, akik hajlamosak sokat aggodalmaskodni, ugyanis az elmét a testre irányítja, segít elcsendesedni.

Figyeld meg a környezetedet

Nem kell manipulálnod az érzelmeidet azért, hogy a jelenben maradj. Csak állj meg egy kicsit, és kezdd el megfigyelni a környezetet. Lazíts és pihenj. Láthatod és élvezheted a körülötted lévő szépséget: a növekvő kis növényt vagy virágot, a napsütést, a madarak hangját. Értékeld a körülötted lévő tárgyak szépségét, ragadják meg a figyelmedet. Figyeld a színeket, relaxálj, járjon át a béke. Ilyenkor az elméd megpihenhet.

Szólj hozzá Te is !

OLVASS TOVÁBB!

SZEMÉLYRE SZABOTT HOROSZKÓP

Adja meg születési időpontját!

VAGY

KÉREM AZ ELEMZÉST

HÍRLEVÉL