KÖZÉRZET

6 egyszerű lépés, ami segít felhagyni a túlzott cukorfogyasztással

Annyi veszélye van a cukornak, hogy egészen biztosan megpróbáltál már időnként felhagyni az édességek fogyasztásával. Sokan ezt komoly problémának hiszik, holott a testednek elegendő csupán 10 nap arra, hogy alkalmazkodjon egy másfajta, cukormentes étrendhez, és megszabadulj a cukorfüggőségtől. Összegyűjtöttünk néhány módszert arra, hogyan is töltsd el ezt a 10 napot.

 

Ha követed az alábbi szabályokat 10 napon keresztül, ezután, ha betévedsz egy boltba vagy cukrászdába, már nem érzel késztetést arra, hogy rögtön vásárolj valami édeset, és befalj fél tábla csokoládét. Emellett a kedvenc sütijeid sem csábítanak már annyira, szóval ráléptél a helyes útra.

{KEPGALERIA}

Szeretnél elsőként értesülni a legújabb írásainkról, angyal- és csillagüzenetekről, számmisztikai elemzésekről, ezoterikus írásokról, önismereti tesztekről, jóslatokról, misztikus előrejelzésekről? Iratkozz fel a hírlevélre itt >>

 

 

 

5. Lélegezz mélyeket

Az éhség nagyúr, és a vágy, hogy gyorsan felfalj valami édeset, gyakran a stressz jele. Légző gyakorlatok segítségével azonban képes vagy megbirkózni a stressz hormonnal, ami a kortizol. Lélegezz mélyet, egymás után ötször, minden étkezés előtt. Meg fogsz lepődni, de ez tényleg működik.

Szólj hozzá Te is !
SZEMÉLYRE SZABOTT HOROSZKÓP

Adja meg születési időpontját!

VAGY

KÉREM AZ ELEMZÉST

HÍRLEVÉL