FOGYÓKÚRA

8 kg mínusz rövid idő alatt

Ez a diéta, a szigorúbb fogyókúrás módszerek közé tartozik ugyan, de a pontosan előírt szabályokat érdemes betartani.  A bécsi diétával ugyanis két hét alatt akár 8-9 kg-os súlycsökkenést is elérhetünk.

 

A 7 napos bécsi diéta azoknak ajánlott, akik meg tudják oldani, hogy saját maguk készítsék el az előírt ételeket, ugyanis semmiféle készétel nem fogyasztható a diéta alatt. Sőt, csak azt ehetjük, amit mi magunk készítünk, friss alapanyagokból. Az étrend ugyan szigorú, de változatos. Nem jár szenvedéssel a betartása, de mint minden fogyókúra, ez is követel némi önfegyelmet. Az ételeket ugyanis nem lehet lecserélni, vagy mással helyettesíteni. Pontosan a hét napra megadott ételsort kell elfogyasztani.


A diéta lényege


A diéta étrendje egy hétre van összeállítva, a hét nap eltelte után azonban, rögtön megismételhető. Tehát szünet nélkül lehet folytatni, egy napot sem kell kihagyni. Nem kötelező, de érdemes hétfőn kezdeni a fogyókúrát, így könnyebb követni az egyes napokra előírt ételsort. A diéta egy, vagy maximum két hétig tarthat, a kívánt fogyás mértékének megfelelően. Utána azonban vissza kell térni a normál étrendre. Ha szeretnénk még többet fogyni, akkor legalább két hetes szünetet kell tartani, mielőtt belevágunk a következő hét vagy tizennégy napos bécsi diétánkba.


Három évig nem jön vissza a leadott súlyfelesleg


A 7 napos diéta során 3-4 kilótól szabadulhatunk meg, ha a kéthetes verziót választjuk, akkor pedig 8-9 kiló súlyfelesleg is távozhat rólunk. Ráadásul tartósan. Miért? Az előírt étkezési rend szigorú betartásával a szervezetben anyagcsere-változás jön létre, amelynek köszönhetően akár három évig is megőrizhetjük az elért testsúlyunkat.


Alapelvek


1. A cukor, zsír és alkohol fogyasztása tilos a diéta alatt.
2. Az ételek elkészítéséhez nagyon kevés olajat és sót használjunk.
3. Az ebédet és a vacsorát nem szabad felcserélni.
4. A második hét után vissza lehet térni a normális étkezéshez.


Az étrend


A pontosan előírt napi háromszori étkezéssel megváltoztathatjuk szervezetünk anyagcseréjét.

1. nap
Reggeli: feketekávé.
Ebéd: kevés rántással készült spenót 2 kemény tojással.
Vacsora: roston sült vagy főtt marhaszelet főtt zellerrel és zöldsalátával.
2. nap
Reggeli: kávé zsírszegény tejjel és egy magos kifli.
Ebéd: roston sült vagy főtt marhaszelet friss zöldsalátával. Utána gyümölcs. (Kompótot nem ehetünk.)
Vacsora: Sovány sonka bármilyen mennyiségben.
3. nap
Reggeli: tejeskávé zsírszegény tejjel és 1 zsemlével.
Ebéd: 1 kemény tojás, zöldsaláta, paradicsom.
Vacsora: 10 dkg sonka zöldsalátával.
4. nap
Reggeli: feketekávé és 1 zsemle.
Ebéd: kemény tojás, 15 dkg sovány sajt, párolt vagy nyers sárgarépa.
Vacsora: natúr joghurt vagy kefir gyümölccsel.
5. nap
Reggeli: kávé zsírszegény tejjel, reszelt sárgarépa citrommal.
Ebéd: párolt hal paradicsommal.
Vacsora: roston sült vagy főtt marhaszelet zöldsalátával.
6. nap
Reggeli: kávé 1 zsemlével
Ebéd: akár egy egész grillcsirke zöldsalátával.
Vacsora: 2 főtt tojás sárgarépával.
7. nap
Reggeli: citromos tea
Ebéd: roston sült vagy főtt marhaszelet gyümölccsel.
Vacsora: bármilyen mennyiségben ehetünk bármit, kivéve a tiltott ételeket.






Szólj hozzá Te is!
SZEMÉLYRE SZABOTT HOROSZKÓP

Adja meg születési időpontját!

VAGY

KÉREM AZ ELEMZÉST

HÍRLEVÉL