FOGYÓKÚRA

5 reggeli szokás, mely könnyen súlygyarapodást eredményez - Talán fel sem ismered!

Gyakran érezheted úgy, hogy hiába akarsz fogyni, egyszerűen nem megy, holott szigorú étrendet követsz, és kellő figyelmet fordítasz az edzésre is. Számos tanulmány kimutatta, hogy az étkezésen és a mozgáson kívül sok olyan dolog van, amely kiválthatja a súlygyarapodást. Léteznek olyan káros reggeli szokások, amelyekre fel sem figyelve növekszik a testsúlyod.

2. Túl sok vagy túl kevés alvás


Magát az étvágyat erősen befolyásolja a szervezet hormonális egyensúlya. Ha 7 óránál kevesebbet alszol éjszakánként, akkor mindez magas kortizol szintet produkálhat, ami egy közvetlenül stresszt okozó hormon. A szervezet reakciója az emelkedett hormonszintre pedig a megnövekedett étvágy. Ne feledd azonban, hogy ha napi 10 óránál többet alszol, az is eredményezheti a testtömeg növekedését. Az orvosok azt javasolják, hogy a napi alvásmennyiség 7 és 9 óra között alakuljon, így el tudod érni az optimális egyensúlyt.

Szólj hozzá Te is!
SZEMÉLYRE SZABOTT HOROSZKÓP

Adja meg születési időpontját!

VAGY

KÉREM AZ ELEMZÉST

HÍRLEVÉL