FOGYÓKÚRA

"Szerelem fogantyú, stressz-has" és társai - 5 olyan hasi elhízás, amit nem a túlsúly okoz

Hamarosan itt a nyár - ki ne szeretne tökéletesen kinézni? Előfordul azonban, hogy hiába edzel és teszel meg mindent, a hasadról nem akar eltűnni a felesleg. Ennek oka az, hogy a hasi zsír nem mindig az elhízás következményeként jelenik meg. Most megmutatjuk, mit kell tenned annak érdekében, hogy komfortosabban érezd magad a bőrödben.

 

 


 

 

 

Terhes has

A has a terhesség után is úgy néz ki, mintha várandós lennél


Mi okozza?


• Túl kevés időt adtál magadnak. A méh a szülés után megsüllyed, és bizony az eredmények elérése nehezebb, mint szülés előtt. El fog tartani még kb. 6 hétig, míg normál méretűre visszahúzódik.
• Túl korán kezdted a gyakorlatokat. Jobban teszed, ha 2-3 hónapot pihensz szülés után, mielőtt újra nekifogsz az edzésnek.
• Gyenge medence izmok


Hogyan szabadulj meg tőle?


1. Az étrendet tartalmazzon halolajokat.
2. Próbálj meg egészséges zsírokat fogyasztani minden nap: ilyen a dió, növényi olaj és az olajbogyó. Felveszik a harcot a fáradtság ellen, ami egy bónusz a friss anyukák számára.
3. Csinálj Kegel gyakorlatokat. A tested természetes fűzőként viselkedik. Szorítsd össze és lazítsd el a medencefenék izmait 15-20-szor és ismételd meg ezt a gyakorlatot naponta 5-ször.
4. Feszítsd meg a hasadat. Ez egy nagyon egészséges szokás, amely úgy edzi az izmokat, hogy nem terheli túl őket.
5. Hagyd abba a guggolást és a felülést. Ez a legrosszabb, amit tehetsz szülés után. Először hagyd visszaalakulni a testedet.


Különleges utasítások


• Szunyókálj délután és nyújts, mielőtt elalszol. Húzd el a függönyt és szundikálj egyet a nap folyamán. Az alvási hormon ugyanis fokozza a zsírégetést.

Szólj hozzá Te is!
SZEMÉLYRE SZABOTT HOROSZKÓP

Adja meg születési időpontját!

VAGY

KÉREM AZ ELEMZÉST

HÍRLEVÉL