FOGYÓKÚRA

"Szerelem fogantyú, stressz-has" és társai - 5 olyan hasi elhízás, amit nem a túlsúly okoz

Hamarosan itt a nyár - ki ne szeretne tökéletesen kinézni? Előfordul azonban, hogy hiába edzel és teszel meg mindent, a hasadról nem akar eltűnni a felesleg. Ennek oka az, hogy a hasi zsír nem mindig az elhízás következményeként jelenik meg. Most megmutatjuk, mit kell tenned annak érdekében, hogy komfortosabban érezd magad a bőrödben.

 

 


 

 

 

Alhasi elhízás


Vékony vagy, de a hasad alsó része kiáll egy kicsit.


Mi okozza?

• terhességből maradt meg
• monoton és exertív edzés (túl sok felülés)
• változatlan, monoton étrend
• gerincgörbület


Hogyan szabadulj meg tőle?


1. Táplálkozz egészségesen, és fogyassz sok rostot. A zöld leveles zöldségek, teljes kiőrlésű kenyér és egyéb rostforrások tökéletes választás.
2. Hagyd abba a guggolásokat. Valószínűleg helytelenül végzed őket, ez túl sok erőfeszítést igényel, és a hát alsó részén akár gerincgörbület is kialakulhat. Emiatt növekszik az alsó hasi zsír. Csinálj mást guggolás helyett.
3. Ügyelj arra, hogy a testmozgás alatt minden testrészed egyenlően mozgasd át. Ne terhelj csak egyetlen testrészt, minden izomcsoportot dolgoztass meg.


Különleges utasítások


• Igyál több vizet és fogyassz könnyen emészthető ételeket (zöldségek) és könnyű fehérje forrásokat (hal, csirke).

Szólj hozzá Te is!
SZEMÉLYRE SZABOTT HOROSZKÓP

Adja meg születési időpontját!

VAGY

KÉREM AZ ELEMZÉST

HÍRLEVÉL