FOGYÓKÚRA

"Szerelem fogantyú, stressz-has" és társai - 5 olyan hasi elhízás, amit nem a túlsúly okoz

Hamarosan itt a nyár - ki ne szeretne tökéletesen kinézni? Előfordul azonban, hogy hiába edzel és teszel meg mindent, a hasadról nem akar eltűnni a felesleg. Ennek oka az, hogy a hasi zsír nem mindig az elhízás következményeként jelenik meg. Most megmutatjuk, mit kell tenned annak érdekében, hogy komfortosabban érezd magad a bőrödben.

 

 


 

 

 

Stressz okozta has


A zsírfölösleg a köldök körül koncentrálódik, a has vastag nem pedig laza.


Mi okozza?


• krónikus stressz
• nem megfelelő étrend, hiányoznak bizonyos ételek
• túl sok kávé
• irritábilis bélszindróma
• egészségtelen élelmiszerek (sózott diófélék burgonya chips)


Hogyan szabadulj meg tőle?


1. Feküdj le korán. Ha keveset és rosszul alszol a stressz miatt, az megzavarja a leptin termelést, ami az étvágyat és az anyagcserét szabályozó hormon.
2. Pihenj elalvás előtt. Csinálj légző gyakorlatokat, vegyél fürdőt, meditálj. Ezek a hasznos szokások segítenek jól aludni. Kávét már este ne nagyon fogyassz, és napi két csészével többet ne igyál.
3. Ne terheld túl a tested felesleges testmozgással. A felesleges kardió edzés csak növeli a kortizol szintjét. Jógázz, tegyél hosszú sétákat vagy menj edző terembe, de ne vidd túlzásba.
4. Iktass be magnéziumot az étrendedbe. A magnézium ugyanis egy nyugtató hatású elem, amit a sötétzöld színű zöldségek tartalmaznak, emellett a dióban és a búzakorpában is megtalálható.

Különleges utasítások

• Jógázz és nyújts sokat.Igyál kamillateát lefekvés előtt. Ez csökkenti a kortizolt és segít a testnek ellazulni.

Szólj hozzá Te is!
SZEMÉLYRE SZABOTT HOROSZKÓP

Adja meg születési időpontját!

VAGY

KÉREM AZ ELEMZÉST

HÍRLEVÉL