Kövesd friss cikkeinket RSS csatornánkon
DIVAT

Elég a közösségi médiából: a Z generáció már "butatelefont" vásárol

Szerző:
Galambos Dániel
Egy új tanulmány szerint a Z generáció 2021 óta egyre kevesebbet használja a közösségi médiát.

Néhány egyszerű fotó, szöveges üzenetek és telefonhívások - rengeteg fiatalnak ennyi épp elég. De miért fordít ennyi fiatal hátat a digitalizációnak?

Nincsenek alkalmazások és nincs közösségi média: A Z generáció az egyetlen generáció, amelynek a közösségi médián eltöltött napi ideje már 2021 óta csökkent. A jelek szerint ennek az "anti-trendnek" hatása is van magára az okostelefonra is: újra divatba jöttek a korábbi időkből származó "buta" telefonok.

A hype tavaly kezdődött az USA-ban - a Tiktokon keresztül és a #bringbackflipphones hashtaggel. A közösségi médiában a felhasználók egymásnak adják a tippeket, hogyan butítsák le az okostelefonokat: időzítőket állíthatnak be a közösségi médiához, és még az internetes böngészőt is törlik.

A Dumbwireless a kereslet jelenleg az egekbe szökik: 2022-től 2023-ig a "butatelefonjaik" eladásának száma több mint kétszeresére emelkedett. Úgy tűnik, hogy ezek a mobiltelefonok a fiatalok és az idősebbek körében is egyre népszerűbbek.

telefon buta telefon z generáció trend
Szólj hozzá Te is!
SZEMÉLYRE SZABOTT HOROSZKÓP

Adja meg születési időpontját!

VAGY

KÉREM AZ ELEMZÉST

HÍRLEVÉL