KÖZÉRZET

Így teremts otthon wellness körülményeket a szorongás és a depresszió enyhítésére!

A wellness szó, kiegészülve az „énidő” fogalmával, már önmagában elég ahhoz, hogy görcsös vállaink ellazuljanak. Minimális energia befektetéssel te is képes lehetsz wellness körülményeket teremteni az otthonodban, hogy csökkentsd a stressz, a szorongás és a depresszió enyhébb tüneteit. 

1. Szabadulj meg az elektromos eszközöktől és tölts időt egyedül

Mielőtt elkezdenéd az otthoni kikapcsolódást, kapcsold ki a telefont, a rádiót, a tv-t, és minden egyéb elektronikus készüléket. Néha nehéz elszakadni a folyamatos kapcsolattartás világától, de elengedhetetlen a stressz csökkentéséhez, ami a szorongásra is jó hatással lesz. Legalább 30 perc zavartalan pihenést biztosíts a kikapcsolódáshoz.
Mindenféle zavaró tényező elfogadhatatlan, amikor a szorongásod és a depressziód enyhítésére koncentrálsz. Jelezd a szeretteid felé, hogy most hagyjanak békén, és mondd meg pontosan, hogy mennyi időre lesz szükséged.

Szólj hozzá Te is!

OLVASS TOVÁBB!

SZEMÉLYRE SZABOTT HOROSZKÓP

Adja meg születési időpontját!

VAGY

KÉREM AZ ELEMZÉST

HÍRLEVÉL