Az Essity márkacsoport tagja természetes eredetű, színezékek és illatanyagok hozzáadása nélkül készült termékekkel jelentkezik
A legújabb Essity Essentials Initiative 2020-20212 felmérés szerint a fenntarthatóság és a környezetvédelem témája sokak számára kiemelt prioritássá vált. A felmérésből kiderült, hogy a társadalom tudatosabb lett a higiéniai termékekkel, valamint azok összetételével és újrahasznosítási lehetőségeivel kapcsolatban. Az is tisztán látszik, hogy manapság szinte minden második fogyasztó odafigyel a higiéniai termékek környezeti hatásaira, valamint azok aránya, akik a higiéniai termékek kiválasztásánál a fenntartható fejlődést tartják a legfontosabb szempontnak, kevesebb mint egy év alatt 18%-ról 31%-ra nőtt2. Az Essity fontos stratégiai célja olyan fenntartható és biztonságos termékeket előállítani, amelyek kényelmesebbé teszik az életünket és szinergiában vannak az élőhelyünkkel.
„A fenntarthatóság kiemelten fontos számunkra. Az emberek jólétét azáltal javítjuk, hogy olyan termékeket és megoldásokat kínálunk, amelyek fontos szerepet játszanak a mindennapi életben. Szívügyünk a bolygónk sorsa, amelyben társadalmunk és a következő generációk élni fognak – ennek okán a környezettudatosság és az ökológiai lábnyom csökkentése üzleti fejlődésünk motorja. Fejlesztéseinkkel olyan hosszútávú megoldásokat igyekszünk megteremteni, melyek a célunkat szolgálják.” – hangsúlyozta Forgách Réka, a Zewa Brand menedzsere.
Az Essity Zewa márkája folyamatosan tanulmányozza a fogyasztói igényeket és gyűjti a vásárlói visszajelzéseit, majd ezeket figyelembe véve alkotja meg újdonságait. A most polcokra kerülő Zewa Natural Soft termékcsalád tagjai hipoallergének, valamint természetes anyagokból, hozzáadott színezék és illatanyagok nélkül készülnek annak érdekében, hogy a fogyasztók a már megszokott Zewa minőséget zöld köntösben is megtapasztalják.
Továbbá a Zewa Natural Soft papírtermékek gyártási folyamata természetes, fehérítetlen szálat használ, amelyek a rostok színéhez hasonló finom, krémes árnyalatot adnak a papírnak.
„Célunk egy olyan termékcsalád megálmodása volt, ami jó a bőrnek és a jó környezetnek is!” – hangsúlyozta Forgách Réka.
A már megszokott technológia itt is visszaköszön, hiszen a toalettpapír és az Aqua Tube® toalett-guriga vízzel érintkezve teljesen lebomlanak, mivel 100% -ban lebomló anyagokból készülnek.
Az Essity elkötelezett aziránt, hogy minimalizálja a csomagoláshoz felhasznált műanyag mennyiségét, és azt a célkitűzést követi, hogy 2025-ig csomagolóanyagainak 85%-át megújuló vagy újrahasznosított anyagokból állítsa elő. A Zewa már eddig is jelentősen hozzájárult a vállalat fejlődéséhez: 2020 óta minden, a magyar piacon elérhető Zewa termék csomagolása 100%-ban újrahasznosítható. Ezen túlmenően, a most bevezetett Zewa Natural Soft termékcsalád csomagolóanyagai már 30%-ban újrahasznosított műanyagot tartalmaznak annak érdekében, hogy csökkentsük termékeink szén-dioxid-kibocsátását.
_____
1. Magyarországon a céget az Essity Hungary Kft. képviseli.
2. http://reports.essity.com/2020-21/essentials-initiative-survey/results.html#filter=.s-recommended
Az Essityről:
Az Essity a világ egyik vezető higiéniai és egészségügyi vállalata. Az emberek jólétét azáltal javítjuk, hogy olyan termékeket és megoldásokat kínálunk, amelyek fontos szerepet játszanak a mindennapi életben. Az Essity márkanév az angol „essential” (alapvető) és „necessities” (szükségletek) szavakból ered. Az Essity működési elveit a fenntarthatóság vezérli. Termékeit körülbelül 150 országban értékesítik olyan vezető márkanevek, mint a TENA és a Tork, valamint más erős márkák, mint a Libero, a Libresse, és a Zewa. Az Essity körülbelül 46 000 dolgozót foglalkoztat, nettó árbevétele 2020-ban megközelítőleg 122 milliárd svéd koronát (11,6 milliárd eurót) tett ki. A társaság központja a svédországi Stockholmban található, az Essity-t pedig a Nasdaq Stockholm tőzsdén jegyzik. Magyarországon a céget az Essity Hungary Kft. képviseli. (www.essity.com)
A Zewa-ról:
A prémium minőségű, legfejlettebb papír-ipari technológiákat alkalmazó piacvezető márka alapjait a 19. század utolsó évtizedében fektették le. A Zewa névadójának a dél-németországi Zellstoff‐Fabrik Waldhof gyárnak a futószalagjáról kerültek le az első Zewa termékek, melyek Magyarországon 1993 óta vásárolhatók meg. Azóta a Zewa márkanév fogalom lett, és piacvezetővé vált a toalettpapírok és papír zsebkendők szegmenseiben (Nielsen MAT Augusztus 2020, Mo., értékben), valamint a háztartási papírtörlő és a szalvéta piacon is jelen van. A Zewa termékeit a svéd Essity (korábban SCA) cég gyártja és forgalmazza 1995 óta. További információ: www.zewa.hu
OLVASS TOVÁBB!
Uralom a mobilom beszélgetőkártya, hogy több legyen az énidő!
Horváth Ria „Uralom a mobilom” beszélgetőkártya-játéka forradalmi eszközként szolgál a digitális tudatosság fejlesztésében....
KÖZÉRZETMit érdemes tartalmaznia egy modern fogkrémnek?
Sajnos rendkívül kevesen mondhatják el magukról, hogy semmilyen, a fogaikat vagy az ínyüket érintő problémával nem küzdenek: a fogszuv...
KÖZÉRZETSzeptemberi immunerősítés - Több haszna van, mint gondolnád!
Az őszi hónapokban szervezetünk hajlamosabbá válik a különböző betegségekre....
Ezért okozhat kiütést a Spa látogatásod: A Whirlpool-betegség
Egy kellemes fürdőzés után a szállodai jakuzziban hirtelen viszketni kezd a bőröd? Lehet, hogy a híres „Whirlpool-kiütés”, azaz a ...
KÖZÉRZETMegújultak a Gymbeam kifejezetten nők számára kifejlesztett BeastPink termékei
Nem csak fehérjepor, hanem divat márka is a BeastPink....
KÖZÉRZET„Hogyan éljük túl a napot?” - Egyre több szülőt érint a kiégés
A gyerekek stresszesek, ez nem újdonság. Azonban a szakértők évek óta figyelmeztetnek, hogy egyre több szülő is kiég. Hasonló a helyze...
Adja meg születési időpontját!
VAGY
EZT EL KELL OLVASNOD
ÁLLATI CUKISÁGOK