KÖZÉRZET

A hűvösebb hálószoba 5 egészségügyi előnye - Így teheted kellemesen hűvössé az alvó helyedet

Mindig a párna hűvösebb oldalára fekszel? Szereted azt az érzést, amikor az ágynemű és a lepedő hűvösebb részéhez ér a lábad? Bizony, mindennek oka van. A tudomány mai állása szerint a hűvösebb szobában való pihenés segíti az alvást, jót tesz az álmatlanság ellen és a súlycsökkenés is könnyebb általa.

 

A tested valójában lefekvés és elalvás előtt lehűlni vágyik. Mivel a testhőmérséklet ingadozása természetes jelenség, így a test hőmérséklete kb. 2 órával lefekvés előtt már elkezd csökkenni. Hajnal öt órakor pedig a leghidegebb.

Mivel a test hőmérséklete folyamatosan csökken, miközben alszol, annál gyorsabban zuhansz mély álomba, minél gyorsabban hűl le a tested! A kutatások szerint, ha egy hűvösebb szobában alszol, akkor mindenféle szempontból jó hatással van az egészségedre. Íme, néhány ezek közül:

{KEPGALERIA}

Az öregedés megfékezése és egyéb egészségügyi előnyei

Tudtad, hogy a melatonin egy öregedést gátló hormon, amely ténylegesen fiatalít, miközben alszol? Bizony, a megfelelő hőmérsékletű hálószobában való alvás alatt még több melatonin termelődik, és ez igencsak jó hír! 

Szólj hozzá Te is!
SZEMÉLYRE SZABOTT HOROSZKÓP

Adja meg születési időpontját!

VAGY

KÉREM AZ ELEMZÉST

HÍRLEVÉL