KÖZÉRZET

10 étel, melyek segítik a jobb alvást

A megfelelő éjszakai alvás nélkülözhetetlen a test számára. Az alváshiány komoly következményekkel jár, mint például autóbalesetek, munkahelyi hibák, vagy az immunrendszer zavarai. Legalább 8 óra alvásra van szükségünk, ám ezt sokszor nem sikerül betartani. Sokunknak nehezére esik elaludni, vagy felriadunk az éjszaka közepén. Ám a táplálkozási tanácsadók szerint vannak bizonyos ételek, melyek segíthetnek.

Teljes kiőrlésű kenyér

Ha pulykásszendvicset akarsz készíteni, akkor válassz teljes kiőrlésű kenyeret mellé. A különböző típusú szénhidrátok, különbözőképpen befolyásolják az alvást. Válasszuk az összetett szénhidrátokat: teljes kiőrlésű kenyér, tészták; zabpehely, barnarizs, szárított bab és borsó. Kerüljük az egyszerű szénhidrátokat. A szénhidrátok emésztésével a szervezet glükózhoz jut, ami elálmosít, mire megemésztjük.

Szólj hozzá Te is!
SZEMÉLYRE SZABOTT HOROSZKÓP

Adja meg születési időpontját!

VAGY

KÉREM AZ ELEMZÉST

HÍRLEVÉL