Szabó Anna
Interjúnkban megkérdeztük a Reklámfaló tulajdonosát, Szabó-Dudás Pétert, mennyire ért egyet ezzel a gondolattal?
Valóban a nők a legfogékonyabb vásárlók? Nekünk mindent el lehet adni?
- A hirdetőkben valóban él egy kép az otthon unatkozó milliomos üzletember feleségekről , akik unalmukban vásárolgatnak ezt-azt, új autót, jachtot, más csecsebecsét. A mi tapasztalatunk is azt igazolja vissza, hogy a nők sokkal fogékonyabbak a hirdetések figyelmes megtekintésére, de ez egyáltalán nem felelőtlen magatartás, sőt…
Cégem, az AD4sale Kft. évek óta foglalkozik online- játék fejlesztéssel, facebook alkalmazások készítésével , illetve kezeljük a veledutaztam.hu és a reklámfaló.hu portált, így folyamatos képet nyerhetünk a felhasználók aktivitásáról, illetve a hirdetői igények változásáról. Szerintünk a hölgyek szívéhez vezető út a játékhoz kapcsolódó hirdetéseken át vezet.
Milyen hirdetéseket szeretünk, mi nők?
A nők sokkal jobban szeretik az izgalmat, a kalandot, az olyan dolgokat, ami tartogat számukra valamilyen kihívást. Pontosan ezért találtuk ki a reklámfalót, mert bár itt is reklámfilmek találhatóak, viszont minden filmhez kapcsolódik egy – egy játék. A játék lényege, hogy a reklám figyelmes megtekintése után a néző egy, a filmre vonatkozó kérdésre kell hogy válaszoljon, például hányan ültek a tűz körül, vagy mennyi időt mutatott a falióra. Sok, nők számára értékes nyereményért lehet próbára tenni megfigyelőképességünket, így például most egy spanyol kozmetikai termékeket gyártó cég, az ARUAL termékeiért küzdhetnek a szemfüles játékosok.
ARUAL? Még sosem hallottam róluk!
A reklámfalón nem csak a TV-ből ismert reklámok találhatóak meg. Az ARUAL is egy ilyen példa, közel 20 éve forgalmazzák termékeiket fodrászatok és kozmetikák részére, de az idei évben nyitnak a végfelhasználók felé is, illetve értékesítői hálózatukat is bővítik. Csak ajánlani tudom termékeiket, az ARUAL sampont már én is használom, megtalálható náluk hajvégápolótól a krémen át rengeteg kozmetikai termék, de ezeket inkább meghagyom a hölgyeknek…
Az interjút készítette: Molnár Kincső
Tarts Velünk! Játssz a Reklámfaló és a Női Portál közös nyereményjátékán, ahol értékes Magenta ajándékcsomagot nyerhetsz a Vedd Magadra online magazin jóvoltából!
OLVASS TOVÁBB!
Milyen egy biztonságos online fizetés?
2025-ben a lakosság nagyjából 12%-a birtokolt valamilyen digitális eszközt, és 2026-ra ez a szám várhatóan eléri a 4,29 millió főt....
SZÓRAKOZÁSMesés advent a Pólusban - Lépj be Elfie karácsonyi birodalmába
Idén decemberben a Pólus bevásárlóközpont teljesen átváltozik: az adventi időszak alatt a hétköznapi vásárlás is igazi mesebeli él...
SZÓRAKOZÁSKarácsonyi varázslat a Camponában – Találkozz te is a Mikulással!
Decemberben ismét mesebirodalommá változik a Campona, ahol minden a karácsonyi varázslatról szól!...
5 tipp, hogy a mobiltelefonod tovább bírja – különösen, ha imádsz fotózni!
Mindannyian imádunk fotózni a telefonunkkal, a legjobb pillanatokat két mozdulattal el lehet kapni....
SZÓRAKOZÁSEgy éve Londonban volt az első World Unseen fotókiállítás - most a BEM Centerben látható!
2025. szeptember 11. és október 5. között a BEM Center egy különleges fotókiállításnak ad otthont, amely korábban, több helyszínen i...
SZÓRAKOZÁSKarrier és láthatóság - IT fejvadászat női szemmel
A digitális világban a szakmai érvényesülés nem csupán a tudáson múlik, a láthatóság legalább olyan fontos. Az IT fejvadászat és a...
Adja meg születési időpontját!
VAGY
EZT EL KELL OLVASNOD
ÁLLATI CUKISÁGOK