KÖZÉRZET

Ezeket az ételeket és italokat ajánlatos hanyagolni lefekvés előtt egy dietetikus szerint

Esti nasit enni vagy nem enni? Ez itt a kérdés. Azt tudjuk, hogy ha üres gyomorral fekszünk le, növekszik a kortizolszintünk, amely a stressz kialakulásáért felelős. Viszont másrészről pedig bizonyos ételek fogyasztása megzavarhatja az alvást.

Ezeket az ételeket és italokat célszerű hanyagolni lefekvés előtt egy dietetikus szerint:

6. Túlevés

Végül pedig a legfontosabb, hogy igyekezz minél kisebb adagokat fogyasztani a lefekvést megelőző időszakban, hiszen meglehetősen kényelmetlen teli gyomorral álomra hajtani a fejed, az emésztéshez pedig energiára van szükség. A kiadósabb ebéd párosítva egy könnyed vacsorával jó hatással van az alvásminőségre.

Ha mégis muszáj enned valamit, ne aggódj: számos alvássegítő étel áll rendelkezésedre.

A magnéziumban gazdag harapnivalók, mint a banán, csicseriborsó, egyes magvak és mogyorók, valamint az étcsokoládé mind remekül csillapítja az éhséget és egy nagy adag magnéziummal látja el a szervezetet, amely közismerten támogatja a pihentető alvást.

 

 

Szólj hozzá Te is!
SZEMÉLYRE SZABOTT HOROSZKÓP

Adja meg születési időpontját!

VAGY

KÉREM AZ ELEMZÉST

HÍRLEVÉL