KÖZÉRZET

Ez történik a testeddel, ha túl sok stressz ér tartósan - Ne hagyd figyelmen kívül!

Akkor beszélhetünk stresszről, amikor túlzott érzelmi vagy mentális nyomás ér. Ez ugyanis szorongást hoz létre, amely olyan pszichológiai állapot, ami káros rád nézve, mivel károsítja az elmédet és a testedet egyaránt. Nem túlzás tehát azt állítani, hogy végső soron a stressz akár halálos is lehet.

A stressz öntudatlan állapot. Azt hiszed, mindig vészhelyzet van. Semmi más nem számít.” – Natalie Goldberg

Érdemes odafigyelni az alábbi riasztó statisztikákra:

  • Az emberek 77%-a találkozik a stressz valamilyen fizikai tünetével.
  • Az emberek 73%-át érinti a stressz valamilyen pszichológiai tünete.
  • Az emberek 33%-ka érzi úgy, hogy „extrém stresszben” él.
  • Az emberek 48%-ka képtelen éjjelente aludni a stressz miatt.
  • Az emberek 48%-ka érzi úgy, hogy a stressz káros hatással van a magánéletére és a munkájára.

Az emberi test 78 szervből áll; amelyek 13 nagy szervrendszerbe csoportosíthatóak. 5 létfontosságú szervről beszélhetünk, ezek az agy, a szív, a vese, a máj és a tüdő. Miért fontos ez? Mert a stressz minden szervet érint, közöttük ezeket az igazán létfontosságú szerveket is. Ez a cikk azt taglalja, hogy milyen hatással van a stressz a fő szervrendszerekre és hogyan kerülheted el az elmédet és a testedet károsító stresszt.

{KEPGALERIA}

Szeretnél elsőként értesülni a legújabb írásainkról, angyal- és csillagüzenetekről, számmisztikai elemzésekről, ezoterikus írásokról, önismereti tesztekről, jóslatokról, misztikus előrejelzésekről? Iratkozz fel a hírlevélre itt >>

 

 

Hogyan küzdheted le a stresszt?

A stressz megfelelő kezelése elengedhetetlen az ezzel kapcsolatos egészségügyi problémák megelőzésének vagy kezelésének. Felsorolunk most néhány módszert a stressz csökkentésére.

  • Életmódbeli változások: a helyes életmód elengedhetetlen a stressz leküzdéséhez. Szükséges a rendszeres testmozgás, a helyes étrend, emellett kerülni kell a túlzott alkoholfogyasztást és a nikotint, koffeint.
  • Relaxációs módszerek: fontosak az alternatív gyógyászatban. Idetartozik az akupunktúra, a megfelelő légzéstechnika, a meditáció, a relaxáció és a masszázsterápia.
  • Gyógynövények: igencsak hasznos, a macskagyökér ugyanis nyugtató hatással van a szervezetre. A kava nevű gyökér pedig hatékonyan csökkenti a szorongást és a stresszt.

(Megjegyzés: a gyógynövény terápiákat nem minden ember tolerálja jól. Mindig vedd figyelembe saját kórtörténetedet, mert a gyógynövények és homeopátiás készítmények akár mellékhatásokat is okozhatnak. Előtte mindenképpen konzultálj az orvosoddal).

 

 

 

Szólj hozzá Te is!
SZEMÉLYRE SZABOTT HOROSZKÓP

Adja meg születési időpontját!

VAGY

KÉREM AZ ELEMZÉST

HÍRLEVÉL