KÖZÉRZET

6 Qigong gyakorlat a gyógyító energiák létrehozása érdekében

A Qigong, mely a meditáció és a fizikai aktivitás elemeit ötvözi, a kínai orvoslás alapvető gyakorlati rendszere. A gyakorlatok célja, hogy segítsenek megőrizni a Jing-et, erősítsék és egyensúlyba hozzák a Qi energia áramlását, és megvilágosítsák Shen-t. Különösen hatékony az immunrendszer támogatásában, de Kínában a Qigong-t széles körben alkalmazzák rákos betegek esetében is.

Dinamikus gyakorlatainak és meditációjának egyaránt vannak Yin és Yang elemei- A yin qigong gyakorlatokat a nyugodt nyújtással, a vizualizációval és a lélegzéssel, míg a Yang qigong gyakorlatokat aerob vagy dinamikusabb módon fejezzük ki. 

A Qigong gyakorlatai a Qi energiát végig vezetik a 12 elsődleges csatornán és a 8 extrán, ezzel megteremtve az egyensúlyt, erősítve és finomítva az áramlást. A kínai orvoslás az egészség megőrzése érdekében, a betegségek gyógyítására, és az élettartam növelésére egyaránt használja. Olyan harmóniát teremt, mely nélkülözhetetlen az egészség érdekében. Emellett a megvilágosodás érdekében, a harci művészetek során is alkalmazzák.

Bárki képes rá

Bárki alkalmazhatja ezt a technikát, életkortól és fizikai állapottól függetlenül. Nem baj, ha nem tudsz lefutni egy maratont, vagy eltolni egy autót. Sok gyakorlat van, melyek közül kiválaszthatod a számodra megfelelőket.

Mindannyian örököltük az egyensúlytalanságot, melyet nem tudunk irányítani, de javíthatunk rajta. Néhányan könnyebben elérik a harmóniát, mások számára nehezebb, de bármilyen is vagy, a Qigong segíthet az egyensúly elérésében. A Qigong egy életre szóló rendszer. Kínában már 6 éves kor felett elkezdik a Qigong és a Tai Chi gyakorlását. Hatásai erőteljesek, de a gyakorlatok általában szelídek. Nézzük a rendszeres gyakorlás hatását a szervezetre.

A rendszeres gyakorlás hatásai

{KEPGALERIA}

Szeretnél elsőként értesülni a legújabb írásainkról, angyal- és csillagüzenetekről, számmisztikai elemzésekről, ezoterikus írásokról, önismereti tesztekről, jóslatokról, misztikus előrejelzésekről? Iratkozz fel a hírlevélre itt >>

 

 

 

Qigong második gyakorlat

Kezdetben gyakorold 1-3 percig.

1. Lábaid legyenek egyenesek, állj vállszéles terpeszben, a karjaid lazán lógjanak a tested mellet. Ugrálj, fel és le, a karjaid maradjanak lazán, kinyújtva.

2. Tartsd természetesen a vállaidat: ne húzd őket vissza, hagyd, hogy előre süllyedjenek, a karok pozíciója miatt. Ez a folyamat a belső feszültség tudatosítását teszi lehetővé, és választhatsz: megtehetsz valamit, de el is halaszthatod. A gyakorlat óvatosan tonizálja, és masszírozza a szervezetet, elősegíti a hosszú élettartamot.

Szólj hozzá Te is !

OLVASS TOVÁBB!

SZEMÉLYRE SZABOTT HOROSZKÓP

Adja meg születési időpontját!

VAGY

KÉREM AZ ELEMZÉST

HÍRLEVÉL