KÖZÉRZET

6 tipp a hormonegyensúly helyreállításához - Ne hanyagold el!

Gyakran érzed magad fáradtnak, nem alszol jól éjszakánként, és a szinte tökéletes edzésprogram ellenére egy dekát sem tudsz fogyni… Ismerős a helyzet? A tipikus tünetek: levertség, fáradság, álmatlanság, PMS, puffadás, pattanások. Ha te is küzdesz ezekkel a problémákkal, akkor minden esély meg van rá, hogy hormonzavar áll a háttérben.  

6. Belek egészségének fontossága

Csodákat tehetsz a hormonháztartásoddal, ha figyelsz a beleid egészségére. Tudtad, hogy a bélflóra baktériumai is szabályozzák a progeszteron, az ösztrogén és a tesztoszteron szintet? Az egészséges bélbaktériumok elnyomhatják a pajzsmirigy autoimmun antitesteket is. A bélflóra nagyon fontos szerepet játszik a hormonálisegyensúly fenntartásában, hisz a bélben a hormonok szabályzása és kiválasztása is zajlik. A mezítlábas séta, a kertészkedés, az étel megosztása és a kíméletes tisztítószerek és a tartósítószerek csökkentése segíthetnek abban, hogy megóvjuk a környezetünkben lévő egészséges baktériumokat. Lehetőleg kerüld el az antibiotikumokat, és az antibakteriális termékeket, inkább vigyél egy kis „piszkot” az életedbe.

Persze, ezen kívül sok mindent tehetsz még a hormonháztartásodért, de ez a 6 tipp is sokat segíthet. Ne feledd, bármikor változtathatsz, csak rajtad áll!  90 nap elteltével már élvezheted az eredményt!

 

Szólj hozzá Te is !
SZEMÉLYRE SZABOTT HOROSZKÓP

Adja meg születési időpontját!

VAGY

KÉREM AZ ELEMZÉST

HÍRLEVÉL