Meg fogsz lepődni ennek a 10 híres logónak a jelentésén:
Max Keith, a Coca-Cola németországi fiókjának vezetője a második világháború alatt, úgy döntött, hogy új terméket készít. Az új ital neve Keith és alkalmazottai közötti együttműködés eredménye. Keith arra kérte az alkalmazottakat, hogy használják képzeletüket (németül „fantasie”). Joe Knipp, aki ott volt, azt mondta: "Fanta!"
OLVASS TOVÁBB!
A hangérzékelés útjai: amit a hangfalakról tudni kell
A hangfalak elhelyezése kihívást jelenthet még azok számára is, akik rajonganak a zenéért, de az optimális hangminőség eléréséhez t...
SZÓRAKOZÁSFibonacci-stratégia, Martingale-módszer, D’Alembert-rendszer - Hallottál már róluk?
És a James Bond-stratégiáról?...
SZÓRAKOZÁSÉrkezik a Temu konkurens Amerikában, itt az Amazon Haul
Minden 20 dollár alatt lesz....
Nilu27: Az új csillag a hiperautók világában
Egy új játékos lépett a hiperautók exkluzív piacára, és lenyűgöző debütálásával minden szem rá szegeződik. A Nilu27 nem csupán ...
SZÓRAKOZÁSErről a furcsa hobbiról még bizonyára nem hallottál: kik és miért szeretnek "larpolni"?
A larp, vagyis élőszereplős szerepjáték nem a közönség szórakoztatásáról szól, hanem arról, hogy magadnak teremts élményt....
SZÓRAKOZÁSTechno-buli is jár a dolgozóknak a Berlin melletti Tesla-gyárban
A Tesla gyárban technoclub is működik....
Adja meg születési időpontját!
VAGY
EZT EL KELL OLVASNOD
ÁLLATI CUKISÁGOK