Szabó Anna
Ez a 9 dolog történik veled, ha minden nap cukros üdítőt iszol:
Bár a cukormentes üdítőket sokan használják a nassolnivaló helyettesítésére, a Texasi Egyetem kutatói felfedezték, hogy egyes helyeken, például a derék tájékán, növelheti a lerakódott zsír mennyiségét. Egy 9,5 éves tanulmányban résztvevő 474 résztvevő közül azok, akik napi kettő vagy több doboz üdítőt ittak meg, ötször akkora derékbőséggel rendelkeztek a tanulmány végére, mint azok, akik nem fogyasztottak ilyeneket.
OLVASS TOVÁBB!
6 tipp, amitől újra magabiztosnak érezhetjük magunkat
Vannak időszakok, amikor valahogy kevésbé érezzük jól magunkat a bőrünkben....
KÖZÉRZETAz 5 legfontosabb dolog, amit az energiagyógyítás adhat számodra
Mit is értünk energiagyógyítás alatt? Hallottál már róla, de ha éppen erről beszél neked valaki, csak vakon bólogatsz, hiszen nem tud...
KÖZÉRZETA 6 leggyakoribb ok, mely asztmás tüneteket válthat ki - Érdemes odafigyelni!
Ha asztmában szenvedsz, akkor valószínűleg tisztában vagy azzal, hogy vannak bizonyos dolgok, amelyek ronthatnak az állapotodon és asztmá...
7 drasztikus változás, ami a testedben történik, ha túl sokat eszel
Annak ellenére, hogy sok ember nem is tud róla, a mértéktelen evés a legelterjedtebb evészavar a felnőttek körében. Komoly egészségüg...
KÖZÉRZETOura Ring vs Apple Watch - Melyik okos eszköz alkalmasabb az egészségügyi adatok nyomon követésére?
Oura Ring vagy Apple Watch? Összehasonlítjuk az alváskövetést, edzésfunkciókat, akkumulátort és árakat, hogy megtaláld a számodra ide...
KÖZÉRZETHévíz - A gyógyvíz városa
Ajánljuk Hévízet, és azon belül is a Hotel Palace**** gyógyszállodát....
Adja meg születési időpontját!
VAGY
EZT EL KELL OLVASNOD
ÁLLATI CUKISÁGOK