KÖZÉRZET

8 komoly hiba, ami zavarja a nyugodt alvást - Ha elkerülöd, megszűnik az alvászavar!

Biztosan számodra is ismerős az érzés, hogy korán lefekszel, alszol 8 órát, és mégsem érzed magad kipihentnek. Fáradt vagy és legszívesebben aludnál még. Gyakran a mindennapi stresszt és a folyamatosan rohanó életmódod tartod bűnösnek, de sok más is okozhat alvászavart. Most megtudhatod, hogyan lehet részed pihentető éjszakai alvásban.

8. Forró zuhany vagy fürdő közvetlenül elalvás előtt

A kellemes meleg vízben való fürdés ellazít és segít elaludni, de nem közvetlenül lefekvés előtt. Ennek az az oka, hogy a testhőmérséklet csökkenése az egyik olyan jel, amelyet a tested küld feléd, hogy ideje pihenni, ám egy forró fürdő vagy zuhany ezt a jelzést megszakítja. Érdemes elkerülni mindezt, és lefekvés előtt legalább 1,5-2 órával venni egy fürdőt.

 

Szólj hozzá Te is !

OLVASS TOVÁBB!

SZEMÉLYRE SZABOTT HOROSZKÓP

Adja meg születési időpontját!

VAGY

KÉREM AZ ELEMZÉST

HÍRLEVÉL