FOGYÓKÚRA

Negyedik hét

 

Negyedik hét

Ezen a héten tartjuk az eddigi tervet, de a folyamatos intenzitású aerob edzés hosszát megnöveljük 5-10 perccel. Vigyázz arra, hogy az edzés intenzitását ne növeld meg. Ha a múlt héten az intervallumos edzésen csak 3 ismétlést tudtál csinálni, akkor ezen a héten próbálj 4-et vagy 5-öt elvégezni. Emellett szombatra beteszünk még egy edzést: a felkarokat is jobban megmozgatjuk, hogy még formásabbak és feszesebbek legyenek.


Kar és váll

5 perc bemelegítés viszonylag alacsony intenzitással bármelyik aerob gépen.
Ezután menj végig az összes olyan gépen, ami a karizmokat és a vállizmokat erősíti. Csinálj 15-25 ismétlést mindenből, majd még kétszer menj végig a gépeken.
A végén ne felejts el nyújtani.



A heti mozgásterv valahogy így nézzen ki

Hétfő Min. 45 perc aerob mozgás
Kedd Erősítés
Szerda Intervallumos edzés
Csütörtök Erősítés
Péntek Intervallumos edzés
Szombat Kar és váll
Vasárnap Pihenő

 


Fogyókúrás étrend  »

Vissza a cikkhez   »


  
SZEMÉLYRE SZABOTT HOROSZKÓP

Adja meg születési időpontját!

VAGY

KÉREM AZ ELEMZÉST

HÍRLEVÉL