FOGYÓKÚRA

Harmadik hét

 

Harmadik hét

Ettől a héttől kezdve két aerob edzés, és kétintervallumos edzés lesz. Az intervallumos edzés lényege az, hogy intenzívebb és enyhébb periódusok váltakoznak egymással a mozgás során. Így magasabb intenzitással tudsz dolgozni, és több kalóriát égetsz rövidebb idő alatt, mint korábban. Emellett az erősítő gyakorlatoknál súlyokkal fogunk dolgozni, ezért le kell menned a fitnessterembe.


Az intervallumos mozgás

Először egy 10 perces, állandó tempójú melegítéssel indíts. Ezután végezz 3-5 darab 3 perces nagyon nagy intenzitású mozgást (olyan legyen az intenzitás, hogy közben ne tudj beszélgetni), és közben tarts 90 másodperces pihenőket, amikor nem állsz le, csak nagyon lassú tempóban mozogsz.


Erősítés

Fekvőtámasz (25 ismétlés)
Függőleges lehúzás (20 ismétlés)
Guggolás (30 ismétlés)
Lábemelgetés fekvésből (20 ismétlés)
Törzsdöntés előre (25 ismétlés)
Lábemelgetés oldalra (20-20 ismétlés mindkét lábbal)
Kitörés (20-20 ismétlés mindkét lábbal)
Lábemelgetés hátra térdelésből (20-20 ismétlés mindkét lábbal)
Hasprés (40 ismétlés)


Ismételd meg még egyszer ezt a sorozatot, majd nyújtsd ki az izmaidat.


A heti mozgásterv valahogy így nézzen ki

Hétfő Min. 45 perc aerob mozgás
Kedd Erősítés
Szerda Intervallumos edzés
Csütörtök Erősítés
Péntek Intervallumos edzés
Szombat Pihenő
Vasárnap Pihenő


  
Fogyókúrás étrend  »


Vissza a cikkhez  »

SZEMÉLYRE SZABOTT HOROSZKÓP

Adja meg születési időpontját!

VAGY

KÉREM AZ ELEMZÉST

HÍRLEVÉL