FOGYÓKÚRA

Első hét

 

Első hét

Az első héten a hosszú, egyenletes aerob mozgásra koncentrálunk, hogy beindítsuk a zsírégetést. A héten háromszor mozogj, és legalább 48 órát pihenj két mozgás között.


A heti mozgásterv valahogy így nézzen ki

Hétfő Min. 45 perc aerob mozgás
Kedd Pihenő
Szerda Min. 45 perc aerob mozgás
Csütörtök Pihenő
 Péntek Min. 45 perc aerob mozgás
Szombat Pihenő
Vasárnap Pihenő
 

Az aerob edzés terve


A legjobb, ha az evezőpadot vagy az ellipszistrénert használod, mert ezek mind az alsótest, mind pedig a felsőtest izmait megmozgatják. Ha ezekhez nincs kedved, akkor nyugodtan kiválthatod őket gyaloglással, futással vagy biciklizéssel.


Mindhárom edzés során azt kell megcéloznod, hogy legalább 45 percig mozogj folyamatosan, mégpedig olyan intenzitással, hogy még éppen képes legyél beszélgetni. Ha fitnessterembe mész, akkor 10-15 percenként válts gépet – így nem lesz olyan unalmas az edzés, és a többi géphasználó is jobban fog szeretni.


Fogyókúrás étrend »

Vissza a cikkhez »




SZEMÉLYRE SZABOTT HOROSZKÓP

Adja meg születési időpontját!

VAGY

KÉREM AZ ELEMZÉST

HÍRLEVÉL