2017. április 28. - Valéria
RSS hírcsatornák Pinterest Tweet
Megosztom
DXN termékek Az örök szerelem lakatja
Női Portál
2017. április 28. - Valéria
RSS hírcsatornák Pinterest Tweet
Megosztom

Edd magad karcsúra karácsonykor!

Kis Virág

Közelednek az ünnepek, amikor sokan megszegik a fogyókúrát, mert nem tudnak ellenállni a sok finomságnak. Éppen ezért egy rendkívül engedékeny és kötetlen diétát ajánlunk a figyelmedbe, amit könnyű betartani, hiszen nem a kalóriaszámolgatásokon alapszik.

 

A diéta lényege


A módszer kidolgozói szerint az ételmegvonás, a kalóriaszámolgatás, a túlságosan kötött étrend stresszt okozhat, ami hátráltatja a fogyást. Ezért tulajdonképpen lehet sokat enni, néhány alapszabály betartásával. Ezek közé tartozik, hogy az elfogyasztott ételek 50%-a fehérjetartalmú legyen, és a kalória bevitel ne haladja meg az 1000 kalóriát. A diétás étrend során nagyon kevés tejterméket lehet enni. Napi háromszori étkezés mellett annyi zöldséget fogyaszthatunk, amennyi jólesik, például, burgonyát is vízben főve. Kis mennyiségben ehetünk kenyeret is. A nassolásról alapvetően le kell mondani, inkább együnk sok friss gyümölcsöt.


Feltételek


1. Körülbelül kétóránként étkezzünk, de csak keveset.
2. Legalább egy órával az étkezés előtt bőven igyunk folyadékot.
3. Napi rendszerességgel igyunk gyógyteákat és zöld teát.
4. Cukor helyett mézzel, vagy barna cukorral édesítsünk.


Minta étrend

Reggeli
Hagyományosan ehetsz például 5 dkg sonkát rengeteg paradicsommal, vagy egy darab teljes kiőrlésű lisztből készült zsemlét 5 dkg csirke- vagy pulykamell sonkával és 2 paradicsommal.

Fogyaszthatsz gyümölcsféléket, például 1 banánt 1 pohár natúr joghurttal, vagy 10 dkg, hozzáadott cukor nélküli őszibarackbefőttet, ugyancsak egy pohár natúr joghurttal, vagy 1 grépfrútot egy pohár natúr joghurttal, vagy egyszerűen csak annyi friss gyümölcsöt, amennyit csak meg tudsz enni.

Fogyaszthatsz továbbá 2,5 dkg zabpelyhet vízzel és 2 teáskanál mézzel elkeverve, vagy 2,5 dkg kukoricapelyhet, puffasztott rizst, vagy két szelet Abonettet.

Tízórai
Fogyassz paradicsom- vagy zöldségleveket.

Ebéd
Fogyaszthatsz hideg ebédet, például 10 dkg sovány túrót zöldségekkel, esetleg 1-1 db körtével vagy almával, vagy 4 szelet Abonettet, káposztasalátával, vagy 20 dkg sárgarépa-salátát vagy tarkabab salátát.

Ehetsz meleg ebédet, például héjában sült burgonyát sovány tehéntúróval és salátával, vagy sült almát mézzel, és 1 pohár natúr joghurttal. Lehet még erőleves az ebéd 1 szelet pirítóssal, esetleg héjában sült burgonya paradicsommártással.

Uzsonna
Fogyassz paradicsom- vagy zöldséglét.

Vacsora
Ehetsz gyümölcsöket, mint például narancs-gréprút koktélt, túróval töltött körtét, dinnyegolyókat gyömbérsörben.
Húsos főtt ételt is választhatsz, ami lehet párolt csirke zöldségekkel, hal, vagy bolognai spagetti, sült csirke, vagy rizottó, grillezett sonka szeletek ananásszal.

Vegetáriánus menüt is választhatsz, például roston sült zöldségeket, töltött karalábét, zöldséges chilit, babsalátát, vagy bármilyen zöldsalátát.

Ha nap végén édességre vágysz, megehetsz egy gyümölcsjoghurtot, vagy 10 dkg gyümölcssalátát, vagy diétás rizspudingot, sült banánt.

 

SzavazzSzavazzSzavazzSzavazzSzavazz

loading...

Személyre szabott horoszkóp ingyen!

Add meg a születésed időpontját!

Év: Hó: Nap:

óra perc mp

vagy napszakot:

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

Top 3 olvasnivaló

A napi jóslat Számodra - Péntek

A napi jóslat Számodra - Péntek

Tudd meg, melyik erő áll ma melletted, mit kell, vagy mit nem szabad tenned

Tovább »
Pénteki csillagjóslat

Pénteki csillagjóslat

A csillagokban minden megvan írva. Természetes az is, hogy mire kell számítanod a mai napon. Kíváncsi vagy rá? Akkor keresd ki a csillagjegyedet, és olvasd el a csillagok üzenetét.

Tovább »
A magnéziumhiány 5 jele - Jó, ha tudatosítod magadban, mert nem is gondolnál rá!

A magnéziumhiány 5 jele - Jó, ha tudatosítod magadban, mert nem is gondolnál rá!

Több mint 300 különböző enzim található a testedben, amik kulcsfontosságú szerepet töltenek be a méregtelenítési folyamatokban. A magnézium a negyedik legnagyobb mennyiségű előforduló ásványi anyag a szervezetben, ennek ellenére szerepét a közelmúltig igen alábecsülték. Jó, ha tudod, hogy mi az, ami egyértelműen arra utal, hogy hiányállapot lépett fel a testedben.

Tovább »

Kalkulátor

Kabala és amulett-kalkulátor

Az amulettek és a kabalák üzenetet közvetítenek és védelmeznek. Neked van már? Ha még nincs, válassz egyet. Vajon melyik az, amely a legjobban illik hozzád?

Még több kalkulátor »

Szakértők

Ariella

Spirituális tanácsadó

Kérdezz! »
Összes szakértő »
Ariella

Társkereső

Társkereső
Eszter Mária Marcsi Eva Erika Éva 
Társkereső
Antal Attila Preky69 Gyula Attila 

Még több társkereső »

Női Portál oldaltérkép