2018. július 16. - Valter
RSS hírcsatornák Pinterest Tweet
Megosztom
DXN termékek Az örök szerelem lakatja
Női Portál
2018. július 16. - Valter
RSS hírcsatornák Pinterest Tweet
Megosztom

10 tipp a kevés erőfeszítéssel történő gyors súlycsökkenésért

Soha nem leszel karcsú, ha nem teszel érte. Ez azonban nem jelenti azt, hogy állandóan kínoznod kell magad kimerítő testmozgással és szigorú étrenddel – bár nyilvánvalóan valamennyi fizikai tevékenységre és egészséges táplálkozásra szükség van. Most összegyűjtöttünk néhány tippet, melyek segítenek abban, hogy jó formában maradj. És ami ennél is jobb, nem igényel sok erőfeszítést.

Ne menj állandóan az edzőterembe


A napi edzés nem feltétlenül a sikeres fogyás kulcsa. Ez már bizonyított, hogy azok, akik minden nap az edzőteremben vannak, és azok, akik csak mérsékelt időt töltenek aktív edzéssel, közel azonos mennyiségű kalóriát égetnek el egy nap, mert a tested képes alkalmazkodni az adott helyzetekhez. A túlzás az edzésben sem mindig jelent jobbat.


Legyen a mozgás életmód, nem pedig büntetés


Hagyd abba az edzést, ha nem érzed jól magad. Bármilyen rendszeres fizikai tevékenység – úszás, tánc, túrázás, aktív vásárlás, bármi – ugyanazt az eredményt hozza. A legfontosabb, hogy aktív maradj és élvezd azt, amit csinálsz.


Mérd magad rendszeresen


Mérd meg magad minden nap, vagy legalább minden második nap. Ez segíthet a pozitív eredmények megerősítésében, és kétszer is meggondolod majd, mielőtt egy újabb szelet tortát megeszel.


Egyél probiotikus ételeket


Azonban nem minden probiotikum segíti elő a fogyást. A vizsgálatok azt mutatják, hogy az elhízott egyének bélflórája eltér a vékony emberekétől. A Lactobacillus rhamnosus-t tartalmazó élelmiszerek megváltoztathatják ezt a helyzetet, ezért figyelj a probiotikumokat tartalmazó tejtermékek összetevőire.


Fogyassz hüvelyeseket


A napi étrend részét képező bab, borsó, csicseriborsó vagy lencse segítenek megszabadulni a túlsúlytól és fenntartani a normális testsúlyt.


Ne iktasd ki a fehérjéket


Ne tagadd meg a fehérje-gazdag élelmiszereket magadtól. Lehetővé teszik, hogy fizikailag aktívabb legyél, ami nagyobb súlycsökkenést eredményez. A szervezetednek szüksége van fehérjékre, zsírokra és szénhidrátokra a normális működés érdekében. Az arányok változhatnak, de nem lesz semmi sem jobb attól, hogy kizársz valamit az étrendedből.


Egyél kisebb tányérról


Használjon kisebb méretű tányérokat. Ez segít csökkenteni az adagokat, és ennek következtében a bejuttatott kalóriák mennyiségét. Ezenkívül egy kisebb tányér azt az illúziót kelti, hogy nagyobb adagot eszel.


Használj színes abroszt és fénylő tányért


Használj kontrasztos színű asztalterítőket és étkészletet. Ez beindítja a kevéssé ismert Delboeuf illúziót. Egy normál tányér, amin a szokásos adag nagyobbnak hat. Úgy fogod érezni, mintha többet ettél volna, annak ellenére, hogy az adagok ugyanakkorák maradtak. Ennek eredményeképpen hamarabb laksz jól, miközben ugyanannyit, vagy még kevesebb kalóriát viszel be.


Kövesd nyomon a kalóriákat


Vezess naplót, vagy használj telefonos alkalmazást, ahol mindent leírhatsz, amit napközben fogyasztottál. Ez segít, hogy ellenőrizd a fogyás folyamatát, és segít pontosan annyit enni, amennyire szükséged van.


Olvasd el a címkéket


Olvasd el az élelmiszercímkéket. Ha ezt teszed, akkor pontosan tudod, mit eszel, és mennyi kalóriát viszel be, és egészséges-e, amit eszel. Ezenkívül az élelmiszer-címkék segítenek a megfelelő információkhoz való hozzájutásban. Ezután be fog indulni a fogyás is.

 

SzavazzSzavazzSzavazzSzavazzSzavazz

Személyre szabott horoszkóp ingyen!

Add meg a születésed időpontját!

Év: Hó: Nap:

óra perc mp

vagy napszakot:

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

Top 3 olvasnivaló

Miért érzünk időnként megmagyarázhatatlan fájdalmat a testünkben? - Így orvosolhatod a fájdalmat!

Miért érzünk időnként megmagyarázhatatlan fájdalmat a testünkben? - Így orvosolhatod a fájdalmat!

A fibromialgia, más néven fibromialgia szindróma (FMS) egy krónikus állapot, amely fájdalmat okoz az izmokban és a csontokban. Nehéz diagnosztizálni, nincs különösebb oka a kialakulásának, a tünetek fokozatosan jelennek meg. Most megtudhatod, hogy miről is ismerheted fel ezt a betegséget, és hogyan orvosolhatod a fájdalmat.

Tovább »
Trükkös matematikai feladványok, amik lázba hozzák az elmédet

Trükkös matematikai feladványok, amik lázba hozzák az elmédet

Nagy Sudoku bajnok vagy? Oda vagy azokért a feladatokért, amiken kicsit – vagy nagyon – töprengened kell? Nagyon helyes, jó, ha szereted a kihívásokat, az ilyesfajta játékokat, amik nem csak kikapcsolják az embert, hanem egyenesen lázba hozzák az elmét és működésre sarkallják. Ezúttal 6 matematikai feladvány vár arra, hogy átláss rajtuk!

Tovább »
Melyik angyal védelmét választanád? - Megmutatja, mit rejt a valódi személyiséged!

Melyik angyal védelmét választanád? - Megmutatja, mit rejt a valódi személyiséged!

Mindenkinek más-más őrangyala van, hiszen a személyiségedhez leginkább közelálló őrangyal vigyáz rád. Néhány angyal jelenléte eléggé intenzív, ugyanis szeretik közölni, hogy mindig melletted állnak. Léteznek azonban szelídebb őrangyalok, akik inkább a háttérben maradnak, arra várva, hogy te hívd őket. Attól függően, hogy melyik őrangyalt választod védelmezőül, sokat elárul rólad.

Tovább »

Kalkulátor

Kabala és amulett-kalkulátor

Az amulettek és a kabalák üzenetet közvetítenek és védelmeznek. Neked van már? Ha még nincs, válassz egyet. Vajon melyik az, amely a legjobban illik hozzád?

Még több kalkulátor »

Szakértők

Tarcsay Mária

Szín- és stílus tanácsadó

Kérdezz! »
Összes szakértő »
Tarcsay Mária

Társkereső

Társkereső
Horváth Mária Eva Erika Éva Mária 
Társkereső
Antal Attila Preky69 Gyula Attila 

Még több társkereső »

Női Portál oldaltérkép