SZÓRAKOZÁS

Százból egy nő igazi focidrukker

Szerző:
Szabó Anna
Okos, felsőfokú végzettségű, városban él és egyáltalán nem érdekli a foci – ez jellemzi a világbajnokság meccseit néző nők döntő többségét. A PANDORA ékszergyártó megbízásából készített felmérés szerint főleg a jó társaság csábítja a hölgyeket a képernyő elé.

 

Az NRC Piackutató által végzett 18‒59 éves magyar lakosságra reprezentatív kutatás eredménye alapján a gyengébbik nem majdnem fele legalább egy meccset végignéz a világbajnokság alatt. Minden harmadik-negyedik hölgy mindössze néhány mérkőzés erejéig ül a képernyő elé, és csupán 10%-uk tervezi, hogy a meccsek nagy részét követni fogja. Ennél is kevesebben, százból egy nő válaszolt úgy, hogy minden mérkőzést megnéz, ők jórészt igazi focidrukkerek.

Párjuk unszolására tízezer nőből mindössze négy „áldozza fel magát”, és nézi meg a világbajnokság összes meccsét. A férfiak kérésére egyébként kétszer annyi hölgy tölti a tévé előtt az estéit, mint pusztán a focisták látványa miatt, a nők csupán 8% vallotta be, hogy a sármos sportolók kedvéért követi a rangadó eseményeit. Ők jellemzően a negyven év alatti, városban élő, alapfokú végzettséggel rendelkező hölgyek közül kerülnek ki.

A legtöbb hölgy, aki a mérkőzések eseményeit rendszeresen nyomon követi jellemzően a harmincas éveiben járó, felsőfokú végzettségű, városi lakos, aki jellemzően nem a sportszenvedélye végett ül le a képernyő elé.

A PANDORA ékszermárka a futball VB felejthetetlen pillanatait focilabdát formáló és brazil zászló színeiben pompázó charmokkal ünnepli.

Az adatok az NRC 2014 júniusában a 18‒59 éves hazai lakosság körében készült Omnibusz kutatásából származnak, 1200 fős reprezentatív adatfelvétellel.

Szólj hozzá Te is!
SZEMÉLYRE SZABOTT HOROSZKÓP

Adja meg születési időpontját!

VAGY

KÉREM AZ ELEMZÉST

HÍRLEVÉL