UTAZÁS

A legszebb nászút helyszínek - szerintünk

Szerző:
Szabó Anna
Nincs is romantikusabb, mint egy sosem látott helyet a párunkkal együtt felfedezni - menjünk a világtól távol és keressünk kalandokat. A lényeg, hogy egymásba kulcsolt kézzel csodálkozzunk rá a világra, hiszen ezek a napok, hetek életünk felejthetetlen emlékei lesznek.

Luang Prabang - Laosz

Keressünk itt egy kellemes szállást, pihenjünk pár napot kedvesünkkel, majd adjuk át magunkat a környék romantikájának. Béreljünk csónakot és egy helyi vezetővel ereszkedjünk le a környező városok egyikébe - nem csak utunk, de a kirándulás is felejthetetlen élménnyel kecseget. Érdemes ellátogatni Vang Vieng-be, ugyanis a turisták zajos strandjai mellett, megannyi fenséges vízesés tölt fel apró türkizkék tavakat, melyek zavartalan romantikus fürdőzésekre csábítják a párokat. A városka poros utcáit járva kellemes meglepetés lehet, amikor fel-felzavarunk egy pillangó kolóniát, akik a szivárvány mind színében pompázó kavalkádként reppennek tovább. Kis helyi piacokon költhetjük el ebédünket, vásárolhatunk apró emlékeket, vagy megpihenhetünk egy ódon templom árnyékában, ahonnan gyönyörködhetünk az utcákon csendben vonuló narancssárga öltözéket viselő szerzetesek látványában. Esténként a csillagfényes égbolt látványához a várost körülvevő dzsungel zaja ad aláfestést az egymás karjaiban töltött pihenéshez.

Nusa Lembongan – Bali

Kifogyhatatlanok vagyunk ötletekből. Aki nem csak távol a világtól, de egyenesen a paradicsomban szeretné érezni magát, vegye az irányt Nusa Lembongan felé. Ez a Balin található, a világtó elzárt település egy aprócska földi mennyország. Ugyan találkozhatunk turistákkal, de nem sokkal, hiszen ide csak hajóval juthatunk el. Már maga a hajóút is páratlan élmény, a türkiz zöld és kék árnyalataiban pompázó víz tisztasága akár 2-3 méterre és látni engedi az alattunk elterülő vízi világot - alámerülni szinte kötelező, egyszerűen képtelenség ellenállni a csábításnak! Ne lepődjünk meg, ha búvárkodás közben néhány méretes ördög rája úszik el felettünk. A látnivalók sora végtelen, a környéket felfedezve megpillanthatjuk Gunung Anun¬got, Bali vulkán¬ját, a sziget északi csücskében megmártózhatunk a Man¬grove Point koralljánál, de apálykor teljes pompájában láthatjuk a Man¬grove Forest-et, amikor a fák tel¬jes gyökérzete is látható. A megfáradt nászutasokat esténként izzó lámpásokkal bevilágított szállásukon várja az ízletes vacsora. A lenyugvó nap fényét lassan átveszi a hold sugara és gyengéden körül öleli a szigetet.

Antigua - Guatemala

A luxus szerelmeseinek ajánljuk figyelmébe Guatemalát, és azon belül is Antiguat. Nem véletlenül az egyik legkedveltebb úti cél azok között, akik nem csak a nászúthoz, de a házasságkötés helyszínéül is a tenger partot választanák. Homokos parton a lágy szellő és a tenger hullámai simogatják az ifjú párt, miközben életük legszebb pillanatát élik át. Itt minden a szerelemről szól, a városka jellegzetes gyarmati stílusban épült, macskaköves utcácskái véget nem érő romantikus sétákra sarkallják az embert. Barangolásaink során előtűnik a sziget füstölgő vulkánja, de jártunkban-keltünkben utunkat színes és bódítóan illatos virágok kísérik. Kirándulásainkat a 365 strand egyikén pihenhetjük ki, ahol a napfürdőzésen, úszáson kívül szörfözhetünk, búvárkodhatunk. Aki aktív pihenést tervez, ellátogathat a sziget keleti részén fekvő Half Moon Bay Nemzeti parkba, élvezni a szigetre vetülő csodás kilátást. Az élményekkel feltöltődött, de megfáradt, párok a teraszukról csodálhatják meg, ahogy a lenyugvó nap eltűnik a horizonton, majd a város főterén lámpások gyúlnak és kezdetét veszik a romantikus táncos mulattságok.

Hayman sziget – Ausztrália

Lehet ezt fokozni? Igen! Akiknek még mindig nem elég a romantikából, azok választhatják az Ausztrál Hayman szigetet. Luxus, kényeztetés és a természeti szépségek teljesen rabul ejtik az ide látogatókat. Tökéletes helyszín, hiszen a sziget trópusi erdejében, mint egy ékszer, bújik meg egy elsősorban a nászutasok és a szerelmes párok fogadására berendezkedett luxusszálló. Ezt veszi körül a fehér homokos tengerpart, melynek strandja egy kristály tiszta vizű hatalmas korallzátony. Láthatóan a sziget minden pontja kínál valami pazar látnivalót, és ezt kihasználva számtalan programot is ráépítettek a sziget lakói. Választhatunk egy helikopteres sziget- és korallzátony felfedezést, de kérhetünk páros masszázst az óceán vizén. A nászút végén fogunk csak rádöbbeni, ide nem eljutni, hanem innen elszakadni nehéz.

Szólj hozzá Te is!
SZEMÉLYRE SZABOTT HOROSZKÓP

Adja meg születési időpontját!