Igazgató Úr! A minap a noiautos.hu ünnepélyes sajtófogadásán nagy figyelmet váltott ki a női autós barát szerviz szolgáltatásaira vonatkozó gondolataival. Kérem, ossza meg olvasóinkkal, hogyan látja Ön a hazai autószervizek női autós barát helyzetét?
Az elmúlt időkben jelentős férfi dominancia volt jellemző a szervizek munkatársai és az ügyfelek körében is. Az utóbbi időben komoly átalakulások történtek a szervizbe látogatók vonatkozásában, mivel egyre több nő jelenik meg, mint megrendelő.
Az ismert gazdasági folyamatok következtében a hivatalos márkaszervizek és a független javítóműhelyek által kibocsátott számlák összege jelentősen megemelkedett. Ezek a tételek az egyes háztartások költségvetését nagy mértékben befolyásolják, esetenként fel is borítják. Emiatt sok esetben családi döntésre van szükség, amiben komoly szerepet kap a nő.
Annak érdekében, hogy ezek a döntések megfelelően alátámasztottak legyenek, sokkal szélesebb körű információra és korrekt tanácsadásra van szükségük a megrendelő hölgyeknek. A pontos kiszolgáláshoz hozzátartozik az átlátható számlázás és a garancia megléte is, ezek hiányában egy esetlegesen alacsonyabb árajánlat a visszájára fordulhat. Minderről tájékoztatni kell a hölgyeket.
Ez új kihívást jelent a szervizeknek, képzések és tréningek formájában kell elsajátítaniuk munkatársaiknak a közérthető és lényegre törő kommunikációt. Az ügyfél akkor lesz teljesen elégedett, ha jó munkát és érthető tájékoztatást kap.
Az Ön kezdeményezése volt az a hamarosan kibontakozó program, ami az autószervizek országos versenyét jelenti majd. Kik fognak szavazni és milyen szervizek lehetnek a nyertesek?
Fontosnak tartom, hogy a vásárlók objektív képet kapjanak a környezetükben lévő márkaszervizekről. Sok honlapon és közösségi oldalon találhatunk különböző megjegyzéseket az igénybe vett szervizekről. Ezek – akár elmarasztaló, akár dicsérő hangon – logikusan szubjektív véleményeket tartalmaznak. Ahhoz, hogy tárgyilagos és pontos képet kapjunk egy adott kereskedésről, azonos szempontok alapján történő értékelésre van szükség.

A noiautos.hu portál ennek az értékelésnek a kereteit kívánja megteremteni azzal, hogy lehetőséget biztosít a hölgyek számára a szervizek munkájának értékelésére. Az értékelés – a honlap filozófiája szerint – természetesen nem a száraz műszaki adatokra, hanem a kiszolgálás minőségére és az összbenyomásra helyezi a hangsúlyt.
A második kérdésére válaszolva: szavazni a hölgyek és párjaik fognak, nyertesek pedig azok a szervizek lesznek, amelyek a legtöbb pozitív elbírálást kapják és olyan feltételeket teremtenek, amelyekben a női megrendelőik komfortosan érzik magukat. A verseny fő nyertesei persze a nők lesznek! Legyünk őszinték az autószerelő társadalom és a márkakereskedések még ma is „lesajnálják” egy kicsit a női autósokat.

Épp ezen a helyzeten fog változtatni a noiautos.hu is. De ameddig a fejekben nem lesz rend, mit tanácsol egy hölgynek, hogyan lépjen fel egy szervizben? Elég, ha megvillantja a tekintetét, vagy ennél azért ravaszabbnak kell lennie?
A márkaszervizekben, illetve a megfelelő minőségbiztosítással rendelkező szervizekben dolgozó munkatársak kiváló szakmai tudással rendelkeznek, ezért forduljanak hozzájuk kellő bizalommal. Bátran kérjenek tőlük segítséget a probléma megoldásában. A tapasztalt hibajelenséget igyekezzenek pontosan körülírni. Például: nem elég azt mondani, hogy ráz az autó, meg kell azt is mondani, hogy milyen körülmények között tapasztalható a rázkódás, illetve emlékszik-e valamilyen megelőző körülményre, aminek hatására jelentkezett a hiba.

Ha sikerül a hibát jól behatárolni, a javítási folyamat is gyorsabbá és könnyebbé válik.
De egy kedves mosoly is sokat segíthet.
Köszönjük az interjút!
Forrás: noiautos.hu
Adja meg születési időpontját!
VAGY
EZT EL KELL OLVASNOD
ÁLLATI CUKISÁGOK