2017. október 20. - Vendel
RSS hírcsatornák Pinterest Tweet
Megosztom
DXN termékek Az örök szerelem lakatja
Női Portál
2017. október 20. - Vendel
RSS hírcsatornák Pinterest Tweet
Megosztom

Lendülj formába a bikiniszezonra - Tuti tippek Rubint Rékától

Odafigyeléssel és testmozgással elérhető a kívánt álomalak. Rubint Réka szerint önmagában a sporttól nem fogyunk le, fontos, hogy táplálkozási szokásainkon is gyökeresen változtassunk. Réka elárulta, mik azok a módszerek, melyek segítenek, hogy hatékonyan és gyorsan szabadulj meg a súlyfeleslegtől!

 

Tilos a koplalás!


Automatikus folyamat, hogy ha koplalni kezdünk, némi fogyás után szervezetünk raktározni kezd. A táplálkozási szokások megváltoztatásával azonban ismét formába hozhatod magad! „Azt, hogy valaki milyen formában van, azt 80%-ban a táplálkozás, 20%-ban a mozgás határozza meg. A rossz táplálkozási szokások meghosszabbíthatják a várt eredmény elérését. Órákon át vezekelhetsz az edzőteremben, de a helytelen táplálkozást egyetlen esetben lehet mozgással kompenzálni, hogy ha élsportoló vagy”- mondja Réka.


Indítsd energikusan a napot!


A nap egyik legfontosabb része a kezdet, ez alapozza meg ugyanis a folytatást. Meghatározza azt az energiát, amellyel nekiugrunk az előttünk álló feladatoknak, befolyásolja a jókedvet, és hogy mekkora lendülettel győzzük le az akadályokat. A sikerhez fontos, hogy minden reggel legyen pár perc, ami csak rólunk szól. „Én általában edzés előtt nem nagyon tudok enni, teli gyomorral ugyanis nem tudok tornázni. Egy cukormentes müzli szelet, vagy esetleg frissen préselt gyümölcslé nagyon jó energiaadó táplálék lehet, de fogyaszthatunk akár gyümölcsöket is natúr joghurtba elkeverve. Ezek mind hosszú távú energiát adnak”- árulta el Réka.

Réka tippje

Kezdj reggel 20-30 perc edzéssel! Nem csak a közérzeted lesz jobb, de az anyagcserédet is beindítja!



Száműzd az étrendedből a cukrot!


Réka szerint a legfontosabb az, hogy száműzzük étrendünkből az úgynevezett fehér mérgeket: a finomított cukrot és a finomított lisztet. „Abban az esetben, ha az ember elkerüli a finomított szénhidrátokat, továbbá minden olyan ételt, valamint italt, amiben az úgynevezett fehér méreg megtalálható, akkor már 80%-os sikert tulajdoníthat magáénak. Amennyiben ezeket a finomított szénhidrátokat kihagyjuk az étrendünkből, akkor az inzulinháztartást stabilizáljuk optimálissá téve ezzel az inzulintermelést. Ezért azt szoktam javasolni, hogy először pucoljuk ki az étrendünkből a cukrot meg a lisztet, és csak utána kezdjünk el mozogni!”

Esti nassolás helyett tornázz!


Ha az esti nassolás helyett inkább mozgással töltjük az időt, rögtön kevésbé kívánjuk majd a chipset és az édességet.”



Naponta 20-30 perc mozgás életmentő lehet


Sokan élnek azzal a kifogással, hogy nincs idejük mozogni, pedig Réka szerint tartozunk magunknak annyival, hogy naponta 20-30 percet az egészségünkre fordítunk. „Fontos, hogy tudatosítsuk magunkban: mindenkinek arra van ideje, amire akarja, hogy legyen. Az alapvető probléma az, hogy az emberek többsége azt gondolja, ő kiváltságos, kiváltságos abban a tekintetben, hogy ha nem figyel oda az életmódjára, akkor nem érheti utol a baj. Pedig a helytelen életmódból származó betegség nem válogat.” A fitneszanyuka úgy véli, a lényeg, hogy mindenki a saját fizikai terhelhetőségének megfelelő célokat tűzzön ki. „Naponta 20-30 perc torna által nem csak vékonyabbak lehetünk, de közérzetünk is javulni fog. Azoknak, akiknek semmire nincs ideje a Power Plate hatékony mozgásforma lehet, ugyanis az edzési idő ennek segítségével a felére csökken, egy 30 perces vibrációs tréning pedig felér egy órányi intenzív erőnléti edzéssel. Tehát rövid idő alatt olyan hatékony edzést végezhetünk, ami nem csak a súlyvesztésben, és az alakformálásban, hanem regenerációban is nagyon sokat segíthet. Jelenleg a párom Norbi is ezt a módszert alkalmazza, mert a szívműtét utáni felépülési szakasz alatt abszolút nem mindegy milyen mozgást végez, és kutatások bizonyítják, hogy a Power Plate-tel ez a regenerációs folyamat felgyorsítható.


Pörgesd fel az anyagcseréd!


Az anyagcsere-működés optimalizálására érdemes nagy hangsúlyt fektetni, mivel az anyagcsere felelős azért, hogy a bevitt energiát a szervezet megfelelően tudja hasznosítani. Nem hiszek a zsírégetésben, a tudatos és következetes életvitel kialakításában viszont annál inkább. A finomított szénhidrátok csökkentése mellett segítségünkre lehet a mozgás, az L-karnitin tartalmú italok, a masszázs, amely beindítja az anyagcsere folyamatokat, és a szövetekben lévő pangó salakanyagokat természetes úton segíti kiüríteni a szervezetből. Persze senki ne higgye, hogy beszedi a csodakapszulákat, elrágja a különböző gyógynövényeket és álmában lefogy. A kívánt eredményhez feltétlenül szükséges a megfelelő torna és táplálkozás, a tudatosság és a következetesség.”- mondta Réka.


Edzéstippek Rékától

1. Hasizom-erősítés labdával
Az egész testet megdolgoztató programból persze a hasizomfejlesztő gyakorlatok sem maradhatnak el. Ennek a mozdulatsornak köszönhetően nem csak a hasaddal leszel elégedettebb, de a tartásod is javulni fog. Ülj fel a platóra felhúzott térddel, karok mellső középtartásban. Haladók 1-3 kilós labdát tartsanak meg a kezükben. Engedd le a lábaidat és mindkét karodat emeld fej fölé, majd igazodj vissza kiindulóhelyzetbe.


2. Popsiformálás labdával
A farizmot és a térdhajlító izmokat megdolgoztató gyakorlatok minden nő számára kihívást jelentenek. Ezzel a hatékony gyakorlattal szép, kerek popsit alakíthatsz ki a nyári időszakra. Laza térddel állj egy lábbal a talajon. A másik láb térdhajlatába illessz egy labdát, és tartsd fel hátra. A kezeddel támaszkodj meg. Húzd fel a térded minél magasabbra, majd engedd vissza kiinduló helyzetbe. Ismételd meg a mozdulatsort, lábanként.

 

 

SzavazzSzavazzSzavazzSzavazzSzavazz

loading...

Személyre szabott horoszkóp ingyen!

Add meg a születésed időpontját!

Év: Hó: Nap:

óra perc mp

vagy napszakot:

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

Top 3 olvasnivaló

Pénteki csillagjóslat

Pénteki csillagjóslat

A csillagokban minden megvan írva. Természetes az is, hogy mire kell számítanod a mai napon. Kíváncsi vagy rá? Akkor keresd ki a csillagjegyedet, és olvasd el a csillagok üzenetét.

Tovább »
9 tünet, mely bizonyítja, hogy a magas vércukorszint hatással van a szervezetedre

9 tünet, mely bizonyítja, hogy a magas vércukorszint hatással van a szervezetedre

A cukor vagy a glükóz a test üzemanyaga, segít abban, hogy aktív és energikus lehess. A vércukorszint attól függ, hogy mikor és mit eszel. Ám nem mindig működik minden jól, és van, amikor a sejtek már nem képesek felszívni a cukrot, emiatt pedig megnő a vércukorszint. Ennek következtében károsodhatnak az erek, a szervek és az idegek. Ez az állapot pedig súlyos szövődményeket is okozhat. 

Tovább »
Állati fejtörő - Elbújt egy burgonya a hörcsögök között

Állati fejtörő - Elbújt egy burgonya a hörcsögök között

Ne aggódjatok, mára is hoztunk egy szuper szórakoztató fejtörőt, amivel megmozgathatjátok az agytekervényeiteket! Meg persze a szemeteket, mert nehogy azt higgyétek, könnyű dolgotok lesz! Egy komplett hörcsög család között bújt el egy burgonya, ami igen jól álcázza magát. Sikerül őt kiszúrnod?

Tovább »

Kalkulátor

Villámszépség

Semmi nem mutat jobban az egészséges bőrnél, de olykor jobb, ha csalsz kicsit. Kalkulátorunkból megtudhatod, hogyan valósíthatod meg a sóvárgott illúziót egyetlen finom mozdulat – egy lágy ecsetvonás - segítségével.

Még több kalkulátor »

Szakértők

Szalay Zsuzsa

Szülés utáni depresszió szakértő

Kérdezz! »
Összes szakértő »
Szalay Zsuzsa

Társkereső

Társkereső
Horváth Mária Eva Erika Éva Mária 
Társkereső
Antal Attila Preky69 Gyula Attila 

Még több társkereső »

Női Portál oldaltérkép