UTAZÁS

Üzenet Törökországból

Szerző:
Szabó Anna
Kedves Olvasó! Egy barátnőmtől kaptam az alábbi e-mailt. Igazán tetszik a lelkesedése, ahogy török nyaralásukról beszámol: én magam is ilyen jól sikerült nyaralásról álmodozom!

Ezt a tippet ajánlom a Te figyelmedbe is:
a http://www.tui.hu oldalon keresd a CLUB MAGIC LIFE szállodákat.

Szia Hédi!

Mi az idén a szomszéd ajánlása alapján választottunk nyaralást. Nem bántuk meg, sőt! Még most sem akarom elhinni, hogy egy all inclusive nyaralás ilyen is lehet. A Török Riviéra egyébként erről is híres, de kezdem az elején: gyönyörűek a strandok, kristálytiszta a víz, imádjuk a szőnyeg, ékszer és bőrbazárokat , ahova dolmussal járunk (ez a helyi gyűjtőtaxi). Érdekelt, hogy történelmi és egyéb látnivalókban is bővelkedik-e ez a vidék, nem csalódtam: sétáltunk Antalya romantikus óvárosában, ellátogattunk a manavgati vízesésekhez. Perge, Aspendos és Side ókori római és bizánci műemlékeiről híres, remélem, lesz még alkalmunk látni valamit közülük. Azt mondják, hogy a világhírű Pamukkale mészkőteraszait sem érdemes kihagyni, feledhetetlen élmény.

Ennyi látnivaló mellett a Török Riviéra önmagában is jó választás a nyaralás, ráadásul tengerpartok tele vannak jobbnál jobb all inclusive szállodákkal. Nem lett volna könnyű a választás, ezért jól jött a szomszéd segítsége. Most itt vagyunk és szinte azt sem tudjuk, mit válasszunk a számos all inclusive szolgáltatás közül. Étel, ital van bőven, reggeltől estig, több helyszínen is: büfé reggel, délben, este, napközben pizza, snack vagy akár csak szendvics, fagyi a gyereknek, teadélután sütivel, de még éjféli étkezés is van. Bejelentkeztünk egy olasz specialitásokat kínáló a’la carte étterembe is, isteni volt!

Ezen kívül all inclusive itt minden szolgáltatás is! Tegnap délelőtt például beneveztem egy kedvcsináló búvároktatásra, aztán bekapcsolódtam egy vízitornába, holnap a step aerobikhoz fogok csatlakozni. A fiúk banánoztak, aztán kipróbálták a szörfözést, csatlakoztak egy strandröpladba meccshez, holnap pedig mountainbike túrára szeretnének menni, próbálnak engem is elcsábítani, de én inkább addig betervezek magamnak egy hammamot vagy szaunát.

Nyüzsög itt minden egész nap, az animátorok fantasztikus hangulatot csinálnak nappal a medencénél (harsog, hogy: taps, taps, taps, MAGIC LIFE!), esténként pedig a szálloda amfiteátrumában profi show műsort adnak elő. Ha csendre vágyom, majd a relax medencénél teszem le magam, bár a csúszdás medencék még engem is magukkal ragadnak, ahogy a kicsit a csúszdás gyerekmedence vagy a tengerparti homokvár építés. Mint látod, királyként élünk, tökéletes minden és otthon is lesz még miről mesélnem!

Puszil barátnőd: Lili

CLUB MAGIC LIFE Kemer Imperial

CLUB MAGIC LIFE Waterworld Imperial

CLUB MAGIC LIFE Seven Seas Imperial

További Magic Life klubok
Tunéziában, Egyiptomban és Görögországban!

Szólj hozzá Te is!
SZEMÉLYRE SZABOTT HOROSZKÓP

Adja meg születési időpontját!