KÖZÉRZET

Így teremts otthon wellness körülményeket a szorongás és a depresszió enyhítésére!

A wellness szó, kiegészülve az „énidő” fogalmával, már önmagában elég ahhoz, hogy görcsös vállaink ellazuljanak. Minimális energia befektetéssel te is képes lehetsz wellness körülményeket teremteni az otthonodban, hogy csökkentsd a stressz, a szorongás és a depresszió enyhébb tüneteit. 

5. Értékeld a hangulatodat a kezelés előtt és után is

Kiegészítheted a kezelést egy könnyű jóga gyakorlattal, vagy egy rövid sétával a szabadban. Egy kutatás szerint a mozgás, a fényterápia, a közönséges orbáncfű, az Omega 3 zsírsavak, és a jóga mind hasznos alternatívának bizonyultak a szorongás és a depresszió gyógyszeres kezelése mellett.

Ha az otthoni wellness kezelés jótékony hatással volt a szorongás és a depresszió enyhítésére, jegyezd fel magadnak! Ha a sós áztató fürdő kellemesen relaxáló volt, próbáld ki következő alkalommal gyertyafény és halk zene mellett. Mi történik, ha kipróbálod az aromaterápiát is? Ha gondosan nyomon követed, hogy mi működött és mi nem, képes leszel hatékonyan megállapítani, hogy mely módszerek a leghatásosabbak számodra.

Szólj hozzá Te is !

OLVASS TOVÁBB!

SZEMÉLYRE SZABOTT HOROSZKÓP

Adja meg születési időpontját!

VAGY

KÉREM AZ ELEMZÉST

HÍRLEVÉL