KÖZÉRZET

A túl sok alvás is veszélyes! - 6 tényező, amikre érdemes ügyelned!

Jól ismert tény, hogy a megfelelő éjjeli pihenés fontos az egészség szempontjából. A jó alvás hatékonyabbá tesz a nap folyamán, és könnyedén végzel a dolgaiddal. Mindenkinek szüksége van a pihentető alvásra, különösen azoknak, akik valamilyen krónikus betegségben szenvednek. Jó lenne tudni, mennyit is kellene aludnod pontosan? Noha ez is változó egyes embereknél.

 

Az alváshiány nagyon veszélyes, mert számos egészségügyi problémát okozhat, szívbetegséget, cukorbetegséget, rákot. Ez a fő oka annak, amiért változtatnod kell az alvási szokásaidon, ha gondjaid vannak e téren, de konzultálhatsz az orvosoddal is, hogy mit javasol ez ügyben. Egy amerikai tanulmány szerint már egy napi 30 perces alvástöbblet is csodákra képes, ugyanakkor a túl sok alvás szintén veszélyeket rejt magában Íme, néhány ok, amiért különösen oda kell figyelned a megfelelő alvásra:

{KEPGALERIA}

Szeretnél elsőként értesülni a legújabb írásainkról, angyal- és csillagüzenetekről, számmisztikai elemzésekről, ezoterikus írásokról, önismereti tesztekről, jóslatokról, misztikus előrejelzésekről? Iratkozz fel a hírlevélre itt >>

 

 

5. Elhízás

A túl sok alvás elhízást okozhat, mivel az anyagcsere nem indul be, és a méreganyagok túl sokáig tartózkodnak a szervezetben. Így nem energia keletkezik a tápanyagokból, hanem eltárolódik csupán. Egy új tanulmány szerint, akik tíz órát aludtak éjjelente, nagyobb eséllyel váltak elhízottá 6 év után, mint azok, akik csupán napi 8 órát.

Szólj hozzá Te is !

OLVASS TOVÁBB!

SZEMÉLYRE SZABOTT HOROSZKÓP

Adja meg születési időpontját!

VAGY

KÉREM AZ ELEMZÉST

HÍRLEVÉL