KÖZÉRZET

8 komoly hiba, ami zavarja a nyugodt alvást - Ha elkerülöd, megszűnik az alvászavar!

Biztosan számodra is ismerős az érzés, hogy korán lefekszel, alszol 8 órát, és mégsem érzed magad kipihentnek. Fáradt vagy és legszívesebben aludnál még. Gyakran a mindennapi stresszt és a folyamatosan rohanó életmódod tartod bűnösnek, de sok más is okozhat alvászavart. Most megtudhatod, hogyan lehet részed pihentető éjszakai alvásban.

2. Hétvégén tovább alszol

Ha hétköznaponként 5-6 órát alszol, és hétvégén például kétszer annyi időt is eltöltesz az ágyban, akkor ez ismét azt eredményezi, hogy a biológiai óra összezavarodik. Amellett, hogy alvási rendellenesség alakul ki, fokozott kockázattal alakul ki elhízás, 2-es típusú cukorbetegség illetve szív- és érrendszeri megbetegedések. Ennek elkerülése érdekében próbálj maximum egy órával többet aludni a hétköznapi alvásmennyiséghez képest.

Szólj hozzá Te is !

OLVASS TOVÁBB!

SZEMÉLYRE SZABOTT HOROSZKÓP

Adja meg születési időpontját!

VAGY

KÉREM AZ ELEMZÉST

HÍRLEVÉL