KÖZÉRZET

7 jele annak, hogy alvászavarral küzdesz - Így javíthatsz a problémán!

Az alváshiányt egyre inkább közegészségügyi problémának tekintik, amely összefügg a modernkori társadalom stresszes életmódjával. Nos, igen, az alváshiány bizony közegészségügyi probléma. Az, hogy alvászavarral küzdesz, nem túlzó kifejezés. Gyakori probléma, és sajnos manapság fel sem tűnik. Emberek milliói küzdenek, és akár évek alatt jutnak el ebbe az állapotba. 

Sok oka lehet annak, hogy alvászavarral küzdesz. A mindennapi élet okozta stressz, vagy a munkád miatt aggodalmaskodsz, vagy a családi problémák miatt, netán orvosi vagy mentális problémákkal küzdesz, ez pedig megakadályozza az alvást.

A nem elegendő alvás

  • Negatív hatást gyakorol a testi és lelki egészségre
  • Alacsonyabb a termelékenység és a munka minősége
  • Veszélyeztetheti a biztonságodat, például, ha fáradtan ülsz autóba

Az alváshiány 7 leggyakoribb jeléről olvashatsz az alábbiakban, illetve arról, hogyan javíthatsz mindezen. Az alvászavar negatívan befolyásolhatja az agyad működését, az immunrendszeredet, a hormonokat, a szíved működését, az izmokat, a látást és nem utolsósorban az étvágyat is. Nézd meg, hogy az alváshiány mire lehet káros hatással:

{KEPGALERIA}

Szeretnél elsőként értesülni a legújabb cikkekről, angyal- és csillagüzenetekről, számmisztikai elemzésekről, ezoterikus írásokról, önismereti tesztekről, jóslatokról, misztikus előrejelzésekről? Iratkozz fel a hírlevélre itt >>

 

 

1. Az agy

Az agy működése függ a pihentető éjjeli alvástól. Az akut vagy krónikus alváshiány hangulatingadozásokhoz vezet, a stressz nem megfelelő kezeléséhez, nehezebben tudsz koncentrálni, nehezebben hozol meg döntéseket és memóriagondokkal is küzdesz.

Szólj hozzá Te is !
SZEMÉLYRE SZABOTT HOROSZKÓP

Adja meg születési időpontját!

VAGY

KÉREM AZ ELEMZÉST

HÍRLEVÉL