KÖZÉRZET

6 módszer, mellyel akkor is fogyhatsz, ha pajzsmirigybetegséged van

Több millió ember kipróbált már számtalan diétát, ám hiába a rendszeres testmozgás, az életmódváltás, még sincs látványos eredmény. Valójában azonban rengeteg tényező befolyásolja a súlyunkat, és néhányuk túlmutat rajtunk.

Jellemző rád valamelyik állítás?

-  Már több alacsony kalória-bevitelű diétát is kipróbáltál.

-  Nem veszítesz a testsúlyodból, annak ellenére, hogy mozogsz és változtattál az étrendeden.

-  Problémád van a fogyással, függetlenül attól, hogy mennyit dolgozol érte.

-  Egyszer leadtál némi súlyt, de már nem megy.

Ha igazak rád a fentiek, lehet, hogy leptin rezisztenciában szenvedsz, mely másnéven pajzsmirigy rezisztenciát jelent. A fantasztikus hír, hogy ezen változtathatsz. Mindössze csak a megfelelő információra van szükséged, amit most meg is találtál. Nézzük, hogyan érhetsz el változást.

{KEPGALERIA}

Szeretnél elsőként értesülni a legújabb írásainkról, angyal- és csillagüzenetekről, számmisztikai elemzésekről, ezoterikus írásokról, önismereti tesztekről, jóslatokról, misztikus előrejelzésekről? Iratkozz fel a hírlevélre itt >>

 

 

 

Magas intenzitású intervallum tréning

Sokan mozgással próbálnak lefogyni, de rossz gyakorlatokat választanak. Ezen kívül, sokan túledzik magukat, ami túlzott kortizolt eredményez (zsírtároló hormon), és megváltoztatja az inzulinszintet. A túlzott aktivitás, pajzsmirigy rezisztenciát okozhat. A magas intenzitású intervallumedzés talán a legjobb módja a testsúlycsökkentésnek. Az elején kezdd heti egy 10-30 perces edzéssel, majd fokozatosan növeld a gyakoriságot, és az intenzitást.

Szólj hozzá Te is !
SZEMÉLYRE SZABOTT HOROSZKÓP

Adja meg születési időpontját!

VAGY

KÉREM AZ ELEMZÉST

HÍRLEVÉL