KÖZÉRZET

5 módszer arra, hogy elkerüld a glutén túlzott fogyasztását és annak tüneteit!

Vannak olyan emberek, akik olyan betegségben szenvednek, hogy kerülniük kell a glutént. Valószínűleg te is hallottál már a gluténmentes termékek körüli hercehurcáról, de nem tudod pontosan, hogy miről is van szó. A glutén egy fehérje kompozit összetevő, amely többféle szemes növényben megtalálható, árpa, rozs, tönköly és a búza.

 

A glutén két fehérjét foglal magában: gliadin és glutenin. Arra a kérdésre, hogy „A glutén rossz?” nincs feltétlenül tökéletes válasz orvosi szempontból. Akkor nem ajánlott semmiképpen, hogy ha valaki coelikaia (CD) vagy glutén intolerancia nevű betegségben szenved. Az ilyen személyeknek tartózkodnia kell teljes mértékben a gluténtól. A glutén intolerancia, vagy más szóval gluténérzékenység azt jelenti, hogy az emésztésben egészségkárosodás lép fel, ha glutént vagy búzát fogyasztasz. A vita hogy egészséges-e vagy sem, továbbra sem tisztázott teljesen. Különböző orvosi kiadványok az önmegtartóztatást javasolják glutén terén. Az alábbi 5 módszer segítségével képes leszel elhagyni a glutént, és egészségesebben fogsz tudni táplálkozni. Azok számára is hasznos ez, akiknek a szervezete egyébként tolerálja a glutént.

 

{KEPGALERIA}

3. Igyál elegendő mennyiségű vizet

Az ivóvíz sokat segít abban, hogy megszabadulj bizonyos toxinoktól vagy bizonyos nem természetes anyagoktól, amelyek felhalmozódtak a testedben. Sajnos a glutén, ha felhalmozódik, egy sor tünethez vezet, amelyen viszont a megfelelő vízfogyasztás segíthet. Ezek közé a tünetek közé tartozik az agyi köd, hasmenés, fáradtság, székrekedés, fejfájás és szédülés. A gáz és a puffadás a másik gyakori kérdés, és ennek a kettőnek a kombinációján segíthetsz meleg vízzel, gyömbérrel és citrommal A kókuszvíz magas elektrolit tartalmú, amely felgyorsítja a szervezet helyreállítási folyamatait.

Szólj hozzá Te is !

OLVASS TOVÁBB!

SZEMÉLYRE SZABOTT HOROSZKÓP

Adja meg születési időpontját!

VAGY

KÉREM AZ ELEMZÉST

HÍRLEVÉL