KÖZÉRZET

5 hatékony módszer, amivel leküzdheted a szorongást

A szorongás sajnos első számú mentális betegséggé vált. A generalizált szorongásos zavar emberek millióit érinti világszerte, és ez a szám aggasztó mértékben növekszik. Ám a jó hír az, hogy bizonyos technikákkal igenis leküzdhető. Mutatunk 5 hatékony módszert, ami segít megbirkózni a szorongással, emellett ezek a módszerek azoknak is jók, akik csupán az életminőségükön szeretnének javítani.

1. Fejezd be az aggódást

A szorongás önmagát táplálja. Ha engedélyezed a negatív gondolatokat, akkor a végén az őrületbe kerget mindez. A szorongás olyan, mint a hegyoldalon legördülő hógolyó, amit csak te állíthatsz meg. Először is, meg kell tanulnod elcsípni a negatív gondolatokat. Azonosítsd be őket, amikor épp betolakodnak. Ha folyamatosan ezeken gondolkodsz, kérdezd meg magadtól, hogy „Tényleg meg fog történni mindez?” Gondold át a múltadat és a jövődet, és képzeld el az életedet most, gondok nélkül.
Ha ez nem működik, írj egy listát. Írd le, mi jár a fejedben, és mit csinálnál adott esetben. Ez ugyanis segít reálisan látni a problémákat, és azok valódi méreteit. Más szóval, így nem fognak lavina méretűvé nőni a fejedben. Írd le a céljaidat is, és azt is, hogyan kívánod elérni azokat.

Szólj hozzá Te is !
SZEMÉLYRE SZABOTT HOROSZKÓP

Adja meg születési időpontját!

VAGY

KÉREM AZ ELEMZÉST

HÍRLEVÉL