KÖZÉRZET

10 szokás, ami csak felerősíti a szorongásodat - Így kerüld el!

Rengetegen szenvednek a szorongástól, így rendkívül fontos, hogy megtaláljuk a kiváltó okokat, és azt, hogyan kerülhetjük el. Mit tehetünk, hogy jobban érezzük magunkat? A válaszokat megtalálod ebben a cikkben, valamint azokat a tényleges szokásokat is, melyek csak felerősítik a szorongásodat.

1. Túlgondolkodás

A túlgondolkodás szó szerint olyan problémákat teremt, amelyek nem léteznek, vagy legalábbis nem olyan formában, ahogyan gondolsz rájuk. Ha rágódsz a problémákon, azzal nem fogsz közelebb kerülni a megoldáshoz, csak nehezíted a saját dolgodat, és persze ebből adódóan a szorongást is növeled.

Így kerüld el: Ha lehet, még időben tedd félre mindazt, ami aggasztó. Ez persze először nehéz lesz, de ha egy bizonyos időkeretet adsz a túlgondolkodásnak, tehát egy ideig nem aggodalmaskodsz, az lehetővé teszi számodra, hogy megszabadulj az összes gondolatodtól és érzésedtől, majd észre fogod venni, hogy egyre könnyebben képes leszel tovább lépni. Így aztán több energiád lesz, és az idődet hasznosabb dolgokra is fordíthatod. Jót tesz a meditáció vagy a jóga is, mely segít lecsendesíteni az elmédet.

Szólj hozzá Te is !
SZEMÉLYRE SZABOTT HOROSZKÓP

Adja meg születési időpontját!

VAGY

KÉREM AZ ELEMZÉST

HÍRLEVÉL