KÖZÉRZET

10 jó tanács az egészségedért - A feneked is szeretné, hogy tudd!

Nevezd, ahogyan csak akarod: fenék, popsi, hátsófél, ülep. Nem beszélünk róla túl gyakran, pedig hátsó felünk sokat elárulhat az egészségünkről. Ennek a cikknek az a célja, hogy a mélyére lássunk végre annak, hogy mit üzen a fenekünk az egészségi állapotunkról. Bemutatunk majd néhány kutatáson alapuló érdekes tényezőt, illetve konkrét információt is közlünk arról, hogyan tartsd egészségesen fenekedet. 

Alapvetően három nagy izom „dolgozik” a fenékben: a gluteus medius (ez csatlakozik a csípőhöz), a gluteus maximus és a gluteus minimus. Ha nem lett volna egyértelmű, a gluteus minimum a legkisebb, míg a gluteus maximus a legnagyobb izom. A gluteus maximus nem csak a fenék, hanem az egész test legnagyobb izma is, ez adja a fenék formáját. Íme, tehát 10 tipp, egyenesen a fenekedtől:

{KEPGALERIA}

Szeretnél elsőként értesülni a legújabb cikkekről, angyal- és csillagüzenetekről, számmisztikai elemzésekről, ezoterikus írásokról, önismereti tesztekről, jóslatokról, misztikus előrejelzésekről? Iratkozz fel a hírlevélre itt >>

 

 

1. Létfontosságú az erősítés és a formázás

Számos olyan mozdulatsor van, amelyik a láb, a comb, a csípő és a lábujjak izmait használva alapvetően a fenékizmokat dolgoztatja meg. Izmos fenék nélkül nem tudnánk lépcsőzni, guggolni, felállni, kihúzni magunkat vagy sétálni. Amikor a fenékizmok nem elég erősek, hogy végrehajtsák ezeket a gyakorlatokat, a testünk többi izma kezd túlórázni. Ha ez bekövetkezik, az extra és felesleges terhelés által túl sok erőfeszítést kénytelen tenni a test, ami rossz tartáshoz és kiegyenlítetlen izommunkához vezethet.

Szólj hozzá Te is !
SZEMÉLYRE SZABOTT HOROSZKÓP

Adja meg születési időpontját!

VAGY

KÉREM AZ ELEMZÉST

HÍRLEVÉL