KÖZÉRZET

10 dolog, amit a szakemberek nem ajánlanak lefekvés előtt

Statisztikai adatok szerint az emberek 27%-a küzd átmeneti alvásproblémákkal, míg 70% rendszeresen szenved tőle. Az alvási nehézségek hátterében gyakran nem egészségügyi gond áll. Néhány tevékenység végzése természetesnek tűnik lefekvés előtt, de valójában álmatlanságot okozhatnak. Íme, egy lista azon tevékenységekről, melyeket lefekvés előtt ajánlott elkerülni.

Dohányzás

Akárcsak a koffein, a nikotin is stimuláló hatással van a szervezetünkre. Növeli a szívverést és a vérnyomást, serkenti az agyi aktivitást. Ezek a folyamatok pedig nem tesznek jót az egészséges alvásnak. Még ha el is alszunk, az alvás minősége nem lesz olyan jó. A dohányosok nagyobb valószínűséggel szenvednek álmatlanságban. Ha nem akarod letenni a cigit, akkor legalább 2 órával lefekvés előtt már ne gyújts rá. Gyorsabban fogsz elaludni, jobban fogsz aludni.

Szólj hozzá Te is !
SZEMÉLYRE SZABOTT HOROSZKÓP

Adja meg születési időpontját!

VAGY

KÉREM AZ ELEMZÉST

HÍRLEVÉL