GASZTRO

9 módszer, amivel egészségesebb ételeket készíthetsz, mint egy profi szakács!

Só, zsír, savak és hő. Ha a különböző ételeket elemekre bontjuk, könnyebben megérthetjük, hogy mi adja meg az egyes étkek ízét. Az alábbi tippeket érdemes alkalmazni neked is, hogy egészségesebb ételeket készíthess.

1. Készíts gyógynövényből készült szószokat


A gyógynövények előnye az, hogy tápanyagban gazdagítják az ételeket, ám a legtöbb ember nem fogyaszt belőle eleget. Használj alapanyagként vágott fűszernövényeket, locsold meg jó minőségű olíva olajjal, tegyél hozzá egy csipet sót, és néhány mogyoró hagymát, amit beáztattál előtte ecetbe, és ezzel ízesítsd a grillezett halat, a húst, a zöldséget és a levest egyaránt.

1.     Használj gyógynövényből készült szószt

A gyógynövények előnye az, hogy tápanyagban gazdagítják az ételeket, ám a legtöbb ember nem fogyaszt belőle eleget. Használj alapanyagként vágott fűszernövényeket, locsold meg jó minőségű olíva olajjal, tegyél hozzá egy csipet sót, és néhány mogyoró hagymát, amit beáztattál előtte ecetbe, és ezzel ízesítsd a grillezett halat, a húst, a zöldséget és a levest egyaránt.

SZEMÉLYRE SZABOTT HOROSZKÓP

Adja meg születési időpontját!

VAGY

KÉREM AZ ELEMZÉST

HÍRLEVÉL