FOGYÓKÚRA

Veszíts a súlyodból, érezd jól magad és iktasd ki a cukrot - Mindössze 3nap alatt

A szénhidrát és a zsír nem az egyetlen bűnös, ami a súlyodat tekintve gondot okoz. A mindennapi cukorbevitel ugyanúgy hibás. Ugyan a mérsékelt cukorfogyasztás nem jelent egészségügyi kockázatot, az átlagember mégis túl nagy mennyiségű cukrot fogyaszt, amiről nem is tud.

 

Rengeteg olyan étel és ital van, ami hozzáadott cukrot tartalmaz, ilyen a szénsavas üdítő, a reggeli gabona, a salátaöntet, a joghurt, és ez bizony túlterheli a szervezetet. Vannak olyan ételek, amelyek természetes eredetű cukrot tartalmaznak, ami hasznos a szervezetnek, mint a tiszta gyümölcslé, a mazsola, a mangó, vagy a banán. Ezek egyszerű szénhidrátok.


A cukor túlfogyasztása akadályozza azt, hogy a szervezetbe megfelelő táplálékot vigyél be. A cukor túladagolás tünetei: hiperaktivitás, fáradtság, gombás betegség depresszió, fejfájás, megfázás, mentális zavar, álmosság.


A krónikus cukorterhelés növeli a cukorbetegség és a szívbetegség kialakulásának kockázatát, valamint elősegítheti a rák kialakulását is. Súlygyarapodás akkor következik be, amikor a szervezetbe túl sok cukrot viszel be, rengeteg energiát, noha mindre nincs szükséged, és ha nem égeted el, akkor ez zsírként raktározódik. A hozzáadott cukor ugyanis nem olyan, mint a természetes cukor, ami metabolizálódik. A vérbe jut és a szervezet bélbaktériumai reagálnak rá, ami a vércukorszintet tompítja, ez a zsír pedig lerakódik a derékon, csípőn és combon.


Hagyj fel a cukorfüggőséggel, változtass


Szinte lehetetlen megszakítani a cukorfüggőséget, hogyha nem próbálsz meg tudatosan változtatni ezen. Sajnos a függőségnek vannak elvonási tünetei: szomorúság, fejfájás, nyugtalanság, fáradtság, vágyakozás. Cukorbetegség esetén ez akkor következik be, amikor az ételt megemészted, felszívódik a cukor, és a tested azt üzeni, hogy „ismét éhes vagyok".


Mit tenne a cukorfüggő ilyen helyzetben? Természetesen valami édesség után nézne mindaddig, amíg ezt az éhségérzetet sütivel pótolhatja. Szomorú leszel, fáj a fejed, hogy ha megpróbálsz mindennek ellenállni, ám ezek az érzések egy idő után elmúlnak, és jobban érzed magad. A felelősséged tehát az, hogy távol tartsd magad a hozzáadott cukrot tartalmazó termékektől, próbálj meg egy kicsit ezen csökkenteni.

1 nap


Reggeli: 1 csésze zab bogyóval és mandulával vagy maggal – vagy – 3 tojással (rántott vagy főtt)
Tízórai: 1 kis tál diófélékből
Ebéd: csirkemell főtt, sárgarépa, cékla, paszternák, fehérrépa, bab és mandula
Vacsora: főtt hal, egy tál zöldbab / lazac sült brokkoli és gomba

2 nap


Reggeli: 1 csésze vágott zab, bogyókkal és magvakkal vagy mandulával – vagy – 3 rántotta, spenótos rántotta (pácolt)
Tízórai: egy kis tál dióféle
Ebéd: Grillezett cukkini vörös és sárga paprikával, citrom, ecet és kakukkfű körítéssel – vagy – zöld és vörös káposztasaláta, apróra vágott sárgarépával, amelyet olívaolajjal, citromlével meglocsolsz és sóval meghintesz, apróra vágott petrezselyem
Vacsora: általad választott párolt zöld zöldség, bablevessel – vagy – Sült tőkehal pirított kelbimbókkal és fehérrépával

A 3. napon ismételd meg a 2. napon leírtakat!


Cukormentes italok


A cukros italokról lemondani sokkal nehezebb, mint gondolnád, de érdemes méregtelenítő vízre és teára cserélni, amelyek nem csak megállítják ezt a cukorfüggőséget, de az anyagcserét is növelik.


Detox víz: szeletelj fel gyümölcsöt - grépfrút, áfonya, eper, narancs -, valamint friss rozmaringot vagy mentát adj hozzá, és azt iszogasd.
Tea: nem cukrozott gyümölcstea vagy zöldtea, napi háromszor
Kávé: legfeljebb 1 csésze cukrozatlan feketekávé


Emlékeztető


• Ne fogyassz olyan termékeket, mint a méz és a mesterséges édesítőszerek, azért, hogy ne ess kísértésbe. Ugyanis már egy kevés cukor fogyasztása után is jobban kívánod.
• Küzdd le ezt a kívánalmat! Kihívás lesz, készülj fel.
• Cseréld le a gyorsan felszívódó szénhidrát tartalmú élelmiszereket - például a fehér kenyér, gyümölcslé -, lassan felszívódó szénhidrát tartalmú ételekre, mint a teljes kiőrlésű gabonából készült élelmiszerek. Szabályozza a cukor felszabadulását a vérben, megakadályozza azt, hogy megemelkedjen vagy leessen a vércukorszint, és a sóvárgást is.
• Használj extra szűz olívaolajat
• Fogyassz el egy kis marék diót és magokat mindennap, legyen benne a lenmag is.
• Egyél egy nagy tál zöld zöldséget minden nap, így tápanyaghoz és mikro-tápanyagokhoz juthatsz.
• Próbálj meg salátát is fogyasztani.
• Mindenképpen érdemes fogyasztani legalább ½ csésze babot, beleértve a csicseriborsót, lencsét, akár naponta. Ez csökkenti a cukor utáni sóvárgást.
• Igyál sok vizet, sosem árt.

 

Ha sikeresen befejezted ezt a 3 napos méregtelenítő kúrát, jelentősen visszaszorítottad a cukor függőséget. A depresszió, a fáradtság és a fejfájás kezd elmúlni, és cukor nélkül is képes vagy létezni.

SZEMÉLYRE SZABOTT HOROSZKÓP

Adja meg születési időpontját!

VAGY

KÉREM AZ ELEMZÉST

HÍRLEVÉL